Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

chritmas animal 2009

Startet af Black Diamond, 19. December 2009, kl. 21:41

Black Diamond

Jeg har fundet en sjov gruppe på Facebook. Jeg tænkte der måske var nogen af jer der havde lyst til at være med. De har lavet en fotokonkurrence der inde. Vinderen vil blive kronet som chritmas animal 2009. Jeg har lagt 3 billeder ind allerede.Men man må deltage med alle de billeder man vil. Der er ingen grænser på billeder! Og jeg syndes ligesom det kunne være rigtigt fedt med en Dansk vinder ligesom. Så hvis nogen har lyst til at være med og også dem der bare vil stemme på dyr og billeder så er der et link her.. Hvis linket ikke virker eller for dem hvor der ikke gør. Så hedder gruppen chritmas animal og det er et marsvin med nissehue der er logo billede. Og det behøves heller ikke kun at være en ilder der er på billedet. Det er alle dyr der man må deltage med. Men det kunne jo være fedt med en ilder jo..
Men det skal jo self være inden den 24 billedet skal være der inde jo. Så ved godt det er lidt sent nu. Men har første opdaget gruppen nu  :-$

http://www.facebook.com/photo.php?pid=246292&op=1&o=all&view=all&subj=34393147417&aid=-1&oid=34393147417&id=1050889820#/group.php?v=info&gid=34393147417