Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Annika Aakjær

Startet af Namilla, 28. Januar 2009, kl. 17:27

Namilla

Okay, jeg er nok rimeligt farvet overfor Annika Aakjær, da jeg har gået i gymnasiet med hende, og spillet skolekomedie sammen med hende (og allerede dengang var jeg ikke i tvivl om, at hun ville blive til noget...jeg troede bare det var skuespiller)... men her er altså lige en video med hende... Jeg synes også sangen er god...og sød...
http://www.youtube.com/watch?v=gl0qPO0AUag

Katrine

Jeg synes faktisk at sange er super god, men synes der er lidt sys bjerre wannabe over hende
Ildere: Loppen & Bamse

Namilla

Faktisk kom hun ud, før Sys bjerre...*S* Men det er bare først nu, at sangen har fået en video...

Julie

selve sangen er catchy, men hendes stemme bryder jeg mig ikke rigtig om. 
men det er altid sjovt at "forudse" andres fremtid når man kender dem. jeg kender også et par stykker jeg helt sikkert bliver til noget. det bliver meget sjovt at se til den tid

lille_jill

Lyder meget bekendt.. har hun lavet et helt album?..

Namilla

Ja, hun har lavet et album der hedder Lille Filantrop
Aalborghus gymnasium (som jeg gik på) er vist arnested for rimeligt mange "stjerner"... Luna Park (som var i melodi grand prix for nogle år siden med sangen Sommerregn) gik også på mit gymnasium (samme årgang som Annika i øvrigt) og et Aalborgensisk flipper-band som hedder Himmelvand gik der også...(men de er vist kun kendt i Aalborg og omegn)

lille_jill

Ah... så hørte jeg vidst albummet hos min veninde på et tidspunkt.