Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Min gamle mølædte kat

Startet af lille_jill, 1. Maj 2009, kl. 18:58

lille_jill

Pander fylder sørme 15 år i dag :)

Trods alderen ligner er han stadig frisk og rørrig. Dog sover han en del mere end for 10 år siden.
Jeg fik ham af min fætter, som havde fået et ups-kuld på sin kat. Jeg var 6 år dengang. Egentligt hedder han Panter (pga. farven), men da jeg ikke lige var så sprogstærk dengang, blev navnet ved en fejl til Pander  :fnis:
Pander bor hos min mor nu, da han er udekat og desuden er han ikke særligt glad for alt Chuckys energi.

Billede af påsken. Pander flyttede ind i den stol, da han var killing. Den blev hurtigt kradset til ukendelighed og da den nok ikke stod til at redde, så hanbor  stadig i den:



tzari

Glemte helt at sige tillykke med den flotte alder  :dans: :danser: :gave: :tillykke: Må han få 15 gode år mere  :ja:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill

Mange tak :) Chucky har ellers været ved at tage livet af ham i weekenden.