Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Kylle kurer turen til VIf

Startet af tzari, 4. August 2009, kl. 20:12

PiaLyng

Malene - så har jeg også skrevet dig på  :dans:

500 kyleryller søger forsat nyt hjem (fryser) :dans: :P

PiaLyng

ÆNDRINGER I PLANERNE!
Da vores planlagte sted har lukket den dag, må vi købe et andet sted.
Så vi har fået fat i deres partner i Hadsund, Nordjylland.
Så vi henter dem ca d. 20-24 August - da de er klar der. Og fryser dem selv ned hos os, og pakker dem, så i Kan få det antal i har besemt.

Priserne er steget og koster nu 400kr for 1500stks (ca), Så for 100 kyller vil det koste 30kr!
-Da vi er fattige kontanthjælpsmodtagere bedes penge helst være gået ind på min konto INDEN ovennævnte dato :-)

Pia - 200 stks - 60kr
Vivian - 100 stks - 30kr
Erika - 50 stks - 15kr
Anne - 100 stks - 30kr
Starshineferrets - 500 stks - 150kr
Malene - 50stks - 15kr

Som sagt kunne det være rart med et lille beløb til benzin penge/pose penge!

Skriv pm for mine konto oplysninger!

500 kyller søger stadig nyt hjem :)

Black Diamond

Jeg vil også gerne tage 200 kyller  ;)

tzari

Så er det kun 300 bedårende små kyller der står uden hjem  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Soelberg`s SUN ferret

må jeg spørge hvor de er fra, for det er da sindsygt billigt

Black Diamond

Jeg bliver lige nød til at spørge hvordan de bliver holdt kolde under og til vif? Vi kender vel ikke nogen der har en fryser der kan indholde så mange kyllinger? 

tzari

http://ferretopia.eu/index.php?topic=1349.0 Det er "standard prisen" på rugerierne er kun dyrehandlerne der går amok fordi de kan. Hanekyllingerne kan de nemlig ikke bruge til noget så de gasses med det samme og så sælges restproduktet ud (rimelig kynisk verden ikk :'( )

Men sidste sted her kunne være lækkert at få med i oversigten. Fik i priser på færre eller flere eller sælges de kun i 1500 stks portioner. Hvad fylder de ca?

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

Maria - Vi regner med at finde nogen flamingokasser - og vi propper køleelementer i :) - så det skulle gerne holde dem kolde!

Vivian - Priser osv kommer når vi henter kyllerne!

Bawa

er der nogen der skal til VIF som bor i århus eller omegn der kan have 50 kyller med hjem for mig? PLEEEEASE? :D

PiaLyng

Citat fra: Bawa Dato  5. August 2009, kl. 21:29
er der nogen der skal til VIF som bor i århus eller omegn der kan have 50 kyller med hjem for mig? PLEEEEASE? :D

-Jeg køre forbi århus selv hvis det er :D

Bawa

Citat fra: PiaLyng Dato  5. August 2009, kl. 21:33
Citat fra: Bawa Dato  5. August 2009, kl. 21:29
er der nogen der skal til VIF som bor i århus eller omegn der kan have 50 kyller med hjem for mig? PLEEEEASE? :D
-Jeg køre forbi århus selv hvis det er :D
hvornår gør du det?  :-$

Bawa

hov, undskyld pia  :-$
steffen mindede mig lige om at vi kører hjem lørdag,
så vi kan godt have dem med i bilen .. så ja tak til 50 stk  :dans:

PiaLyng

250 kyller søger forsat nyt hjem :P

Pipvig

Jeg vil gerne have 100 stks små kylleryller :D

lille_jill

HVIS jeg får penny hjem, så er jeg interesseret i 50 stk. Men det er kun HVIS.