Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Vind BARF til 2000 kr.

Startet af Malene, 14. August 2009, kl. 14:03

Malene

Jeg var lige inde på Dansk BARF Centers hjemmeside, fordi jeg lige skulle se deres åbningstider, og så dette:

Danmarks største reklame??

Vi har fået lavet en reklame på 5300 m2 et sted i Danmark.
Reklamens tekst er : BARF
Vi giver for 2000 kr. barfmad til den første person der kommer med
et godt billede af reklamen.

http://barf.dk
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Bawa

ej hvor fedt! hvor mon det kan være henne?  :D

Julie

det' jo.. sygt egentlig.. 2000,- BARF er pænt meget, men jeg gider ikke til at køre landet tyndt for at finde en reklame :(

Malene

Jeg gider heller ikke lede efter reklamen, men hvis man tilfældigvis finder den, er det da en fin gave at få :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Line

Gad vide hvordan man opbevarer det hvis vinderen har en lille fryser inde i et køleskab? Tænk alt det kød der så går til spilde...

Malene

Citat fra: Line Dato 14. August 2009, kl. 19:58
Gad vide hvordan man opbevarer det hvis vinderen har en lille fryser inde i et køleskab? Tænk alt det kød der så går til spilde...
Så kan man jo gøre andre glade med billigt BARF ;) :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Bawa

det kan jo også være at det er et gavekort på 2000 kroner til BARF?  ;)

Namilla

Det er da alligevel en sjov reklame... jeg har da tænkt at bede alle mine ikke-ilder-ejer-venner om at holde øje med det...(de har jo intet at bruge barf'en til)...

tzari

Katte og hunde kan da også barfe  :P
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Bawa

mine gider ikke BARF  :X
så hvis jeg finder skiltet og vinder, må folk herinde gerne få det, haha  :fnis:
medmindre man selvfølgelig kan købe tørret BARF for pengene?  :o