Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hvad tørfodermærke/mærker bruger du

Startet af tzari, 18. August 2009, kl. 12:56

tzari

ja overskriften siget det hele hvad bruger i  :dans: :S
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill

Lige pt. en blanding af Acana kitten og orijen kitten.

Har førhen brugt hill's kitten og oliver's. Oliver's var jeg meget tilfreds med, men kunne ikke finde det på deres hjemmeside, da jeg ville bestille. Derfor valgte jeg at skifte foder, også for at prøve noget nyt.

Bawa

ziwipeak, hills, royal canin og sådan lidt forskelligt. (jeg blander nemlig maden :P)

PiaLyng

Bruger Arion kitten
Men tror jeg vil begynde at blande

Bawa

Citat fra: tzari Dato 18. August 2009, kl. 12:56
ja overskriften siget det hele hvad bruger i  :dans: :S
du glemte at svare selv  :D

Katrine

jeg bruger royal canin, kan ikke huske hvad det hedder mere, men kan altid kende det når jeg ser det :P
Ildere: Loppen & Bamse

Namilla

Jeg bruger Royal Canin kitten, men helst Royal Canin Persian kitten, når jeg kan få det... Regner dog med at blande det op med ziwi peak næste gang jeg skal købe foder...

Black Diamond

Jeg bruger lige nu Royal Canin baby kitten og Royal Canin kitten blandet. Jeg vil gerne havde noget orijen kitten i når jeg skal til at bestille igen om nogle få månder..

Julie Stuhr

Vi bruger Acana kitten, og har nu også bestilt noget Ferret selective til at blande i :)

tzari

hills kitten når jeg bruger tørfoder  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Soelberg`s SUN ferret


Acana kitten og Royal canin persian kitten. Ja og så diverse BARF