Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Foder/slagtekaniner søges

Startet af Malene, 8. November 2009, kl. 19:30

Malene

Jeg søger et sted i/nær Københavnsområdet, hvor jeg regelmæssigt kan købe billige kaniner. Jeg vil ikke selv aflive dem, men kan godt selv slagte.

Jeg har fundet et par kaninavlere på Sjælland, men de er alle lidt længere væk end jeg havde håbet på og min sidste udvej bliver nok at kontakte samtlige dyrehandlere i nærheden.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Idamusen

sådan lidt ot. men hvor er de der kaninavlere du  så har fundet? tror min kæreste kunne lide sådan en oplysning :)

Malene

Dianalund, Slangerup og øh.. Jeg kan ikke huske hvor den sidste lå :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Sulle

Hvis du er interesseret kan jeg godt købe nogle til dig i Slangerup og fx tage med til juletræffet?
De er vel frosne ik?  :S

Malene

#4
Problemet er bare at jeg søger et sted jeg regelmæssigt kan købe kaniner, da jeg nok har verdens mindste fryser :fnis: Men ellers tak for tilbuddet!
Men jeg aner faktisk ikke om de sælges frosne. Jeg tog ikke kontakt til dem, fordi de var for langt væk :) Men jeg fandt lige deres hjemmesider igen, så hvis nogen er interesseret, kan de lige skrive mig en PM. Måske det bare er mig, men jeg synes det ville være lidt øv at smide dem på åbent forum som et sted man kan købe mad, når de primært sælger til kæl :fnis:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.


Malene

Jeg ved ikke helt om jeg skal smide det her link ind, men nu gør jeg det altså alligevel :P
http://bricksite.com/avlerkataloget

Det er et kaninavlerkatalog over avlere fra hele Danmark. Der står KK ved dem der sælger til mad/foder :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.