Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ferretone - hvor?

Startet af Julbert, 26. Januar 2010, kl. 08:55

Julbert

Hola!

Er der nogen der ved hvor man kan købe ferretone eller noget der ligner?
Plejer at købe det her over nettet på kirstensdyrebutik.dk, men hun har ikke noget på lager lige pt og har ikke haft det længe nu synes jeg og vi mangler altså her hos os - synes ilderpigerne i hvert fald :)
- så hvis der er nogen der ved noget, er jeg sikker på de to piger vil sætte meget pris på at høre hvor, så de kan få det bestilt hjem :D

lille_jill

hvad med noget lakseolie istedet? det kan du få allevegne..

Julbert

Okay.. Jamen hvis de er lige så glade for dét, som for ferretone, så er det da en fin ide. De var bare så glade for det fra kirstensdyrebutik.dk, men fungerer det andet, så kan det være vi skulle prøve det.

lille_jill

Fungerer fint her. Du kan få det i de fleste dyrehandlere, tror jeg. Ellers er der efa-olie, men det koster kassen i forhold til lakseolie.

cibatuchsi

lakseolie funger rigtig godt. her er de vilde med det;)
du kan også købe uni-kol på apoteket. det koster lige under 100 kr for en stor flaske.

Julbert

Jamen så tror jeg da, at jeg vil få noget lakseolie bestilt hjem :) Er det et bestemt mærke eller noget andet jeg skal gå efter? -eller er det bare at finde et sted og købe det... har lige søgt på nettet nemlig og der dukker en del sider op hvor det ser ud til jeg jeg kan købe det.
uni-kol, er det lige så godt at bruge da? Kender det ikke, men er nabo til et apotek, så det ville da være nemt lige at rende ned at hente :)

cibatuchsi

vores er helt ekset med det. vi hælder det så på små flasker med en pipette.   

Masa

vi køber ferretone på ferretdepot :)

Namilla

Du kan få noget der minder rigtig meget om ferretone på ferretcouture.co.uk (så slipper du for tolden i forhold til at handle på ferretdepot)

Julie Stuhr

Companionschoice har også ferretone :)

Julbert

Mange tak for de gode forslag :)

NemoToft

Jeg bruger CaloPet. Det er et hit. SilverDragons hund Ifur, var også totalt vild med det. Det kan fåes ved dyrlæger. Jeg ved faktisk ikke om de har det i dyrehandlen.  Men du kan da prøve at ringe rundt. Den er hjemme på Aalborg Dyrehospital  <3 <3 <3

link til info
http://www.equidan.dk/DK/Produkter/Produkter%20til%20familiedyr/Mave%20(x0x)%20tarm/Calo(x30x)Pet(x17x)%20Vetoquinol.aspx

Julbert


Anne

Jeg er gået over til efaolie fra dyrlægen.