Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

odense ?(afholdt)

Startet af tzari, 23. Juni 2009, kl. 12:36

tzari

Når nu flere og flere jager med et træf og brokker sig over de ikke kunne den dag alligevel  :P

Efter den 10 har jeg nogle ugers ferie så hverdage er også mulige.
Hvilke dage ville passe jer bedst.

Lørdag som udgangspunkt er nok det bedste for de fleste  :dans:

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Pipvig

så fremt og således det hele passer sammen vil vi da gerne komme  :)

Katrine

Jeg er på :)
Jeg har bare først ferie fra den 20, så det skal være weekender for at jeg kan komme :D
Ildere: Loppen & Bamse

ludvig

Nu blev jeg jo desværre nødt til at melde fra sidste gang, men holder lige øje med jeres dato-finding, så kan jeg forhåbentlig kigge forbi, men kan umiddelbart sige at fra min side, passer en af de første weekender i juli....

tzari

18/7 eller 25/7 skal nemlig på udstil den 12  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill

Stemmer også for lørdag. Ved ikke hvad jeg skal i ferien.

Julie Stuhr

Alt efter dato og hvordan det ser ud med pengene til den tid vil jeg måske gerne. Men er allerede i minus og får ingen SU i juli :p

Soelberg`s SUN ferret


Altså Vivian det siger jeg dig, denne gang skal jeg altså med. Er gået glip af dit træf hele 2 gange nu ØV altså nå. Den 18/7 passer mig fint, så håber at der er stemning for den dag  :dans:

Pipvig

Jeg har totalt ilder-kuller så alle datoer roder rundt for øjnene af mig lige for tiden. Kan kun tænke en uge frem.  :lol:

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Pipvig Dato 23. Juni 2009, kl. 17:56
Jeg har totalt ilder-kuller så alle datoer roder rundt for øjnene af mig lige for tiden. Kan kun tænke en uge frem.  :lol:

Det kunne være total fedt hvis du kunne komme, og så tage Viktor og Perle med, ja og lille Max selvfølgelig, så jeg lige kan få hilst på dem igen  :dans:

PetPile

Jeg vil altså også med denne gang!
Jeg håber at jeg kan pågældende dato.
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

Pipvig

Jeg kan den 25... Den 18 er jeg viking i Herning. Tager gerne dem alle sammen med  :)

Katrine

Jeg kan bedst den 18.
Ildere: Loppen & Bamse

ludvig

Jeg stemmer også for den 18, er i sommerhus ugen efter, så der er ingen chance for at kunne nå at kigge forbi :(

Soelberg`s SUN ferret


nåå Vivian skal vi så snart få valgt en dato  :fnis: :fnis: