Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Når kræet sover..

Startet af lille_jill, 1. August 2009, kl. 18:36

lille_jill

Så må jeg jo foretage mig et eller andet:



Det er korssting. Har indtil videre brugt 12 dage, men sover heller ikke så meget..

Gæt selv, hvad det mon forestiller  :)

Peewit

Wow. Det er virkelig flot...!  :love: Jeg er i hvert fald slet, slet ikke misundelig over, at du har tålmodighed og evner til sådan noget..! :X
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

cibatuchsi

ej hvor ser det godt ud, glæder mig til at se det når det er færdigt.
er det efter et mønstre du selv har fået lavet?

A_M_T >Team Unique Ferrets<

fuck hvor er det flot... Det der tror jeg du kunne tjæne mange penge på.. hvilken ilderejer ville ikke gerne ha et pudeportræt af sin ilder!?

lille_jill

Mange tak :)

Jeg har købt hele sættet med garn og opskrift over nettet.. Det tager ufatteligt lang tid, så vil slet ikke overveje overhovedet at lave det til andre - med mindre at det skulle være til en speciel anledning.

Broderer nu mest fordi, at man ikke kan tænke så frygteligt meget imens. Tænker aaaalt for meget i forvejen, så det er smart at jeg kan lave det i stedet for..

Pipvig

ej hvor fedt....

Er det sådan at du evt gider at dele linket med mig Jill?
Jeg elsker at brodere nemlig...

Jeg mener at en bekendt af mig har snakket om at hun kender en der kan scanne billeder over sådan at man kan brodere dem så det er ikke helt umuligt. Det vil jeg da lige prøve at forhøre mig om ...

Julie

wauw jill, det er godt nok flot!

Bawa

hold da op jill  :o
du er satme da godt nok kreativ!!
husk billeder når du en gang er færdig!!!

lille_jill


Bawa


Pipvig

Det skrider fremad... :-)

Jeg er gået igang med at lave en pude eller hvad det end bliver til med deres navne på... Er lidt spændt på hvad det bliver til :-)

Bawa

Citat fra: Pipvig Dato  3. August 2009, kl. 17:05
Det skrider fremad... :-)

Jeg er gået igang med at lave en pude eller hvad det end bliver til med deres navne på... Er lidt spændt på hvad det bliver til :-)
UH UH UH! BILLEDER?!?!  :-$

Pipvig

Citat fra: Bawa Dato  3. August 2009, kl. 17:06
Citat fra: Pipvig Dato  3. August 2009, kl. 17:05
Det skrider fremad... :-)

Jeg er gået igang med at lave en pude eller hvad det end bliver til med deres navne på... Er lidt spændt på hvad det bliver til :-)
UH UH UH! BILLEDER?!?!  :-$

Det er slet ikke i samme stil som Jills... Tænker der kommer til at stå fødselsdata også... Er som sagt lige gået igang igår... Måtte starte forfra fordi at jeg blev utilfreds. :lol:


Bawa

uhh, bare jeg var så kreativ  :(
eller, det er jeg - med mange andre ting.

det ser godt ud pipvig :D

lille_jill

Uh... hvordan har du lavet det??