Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Fødselsdags træf i Odense

Startet af tzari, 24. August 2009, kl. 22:20

lille_jill

Citat fra: Line Dato 25. August 2009, kl. 19:34
Nej, hvis man nu har skåret sig så man ikke må røre noget fordi bakterierne fra såret (inden det er totalt helet) kan give andre mennesker alvorlige maveinfektioner...  :X

Hihi.. du vil slet ikke vide hvor meget mad jeg har lavet til andre med snitsår på diverse kropsdele  :lol:
Men hvis du har et sår nu, så er det sgu nok overfladehealet om 3 uger ;)

olesen83

Ehhh..hvor vælger du bare de gode weekender:( Øv øv øv, men jeg skal på studietur i uge 38, så vi er væk begge dage:(
Nå, men håber ihvertfald du får en rigtig god fødselsdag, og et godt træf!!!!:)


Line

Jill - ikke sikkert når det går næsten ind til knoglen.... :X

tzari

Hvis du vil med og er skadet er jo jo lovlig undskyldt.

Men hvis det er et KÆMPE problem for folk med køkkenet må vi jo bestille pizza  :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Malene

Jeg synes pizza er en god idé :D

Så må Jill få en veganerpizza.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lille_jill


PiaLyng

Pizza = mindre køkken arbejde :P

tzari

træffet er aflyst/kommer på et andet tidspunkt da jeg skal til sjælland der  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner