Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Juletræf

Startet af Pipvig, 5. Oktober 2009, kl. 11:02

Pipvig

Hejsa

Jeg ved godt at jeg er lidt tidligt ude, men jeg vil gerne invitere jer hjem til mig til et lille juletræf med gløg, æbleskiver og godter i starten af december måned, enten den første eller anden weekend havde jeg tænkt. Kl 13?

Jeg håber meget at der er interesse for dette lille hyggetræf.

Hvis folk har lyst til at spise her om aftenen finder vi ud af noget pizza. Jeg har en god pizzamand ikke så langt væk.

Mange hilsener

Stine, Max, Viktor, Ginger Pearl og Santos + alle de andre småkravl

lille_jill


lucy

Jeg vil også gerne, det kunne være rigtig hyggeligt  :)

tzari

Hvis jeg har råd er jeg frisk  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Bawa

åhh, hvorfor bor du ikke i jylland :(
(eller hvorfor har jeg ikke nogen penge til at tage til sjælland!)

cibatuchsi

hvis vi kan finde en barnepige er jeg frisk (håber manden oz er, da det er ham der køre)

Sarah

Jeg vil meget gerne med!  :dans:

Pipvig

Jubii det bliver hyggeligt.

Kan du ikke prøve at finde en og køre med Bawa?

Bawa

jeg skal gøre et forsøg :D
der er "heldigvis" et stykke tid til endnu.

kan jo være jeg kan logge med steffen :lol:

Pipvig

netop derfor jeg var så tidligt ude... vil jo gerne have så mange af jer med som muligt :-)

Julie Stuhr


tzari

hvis du finder en bil er jeg med på den ordning er nemlig på tog hvis jeg skal med og det er DYRT  :X
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

Hvis pengene er der kan steffen og jeg også godt :)!

Julie

som det ser ud lige nu har jeg ikke råd til at tage til sjælland.. det kunne ellers være hyggeligt

Katrine

Jeg ville gerne, men det er bare alt for dyrt, desværre :(
Ildere: Loppen & Bamse