Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Juletræf

Startet af Pipvig, 5. Oktober 2009, kl. 11:02

Malene

Ih det lyder hyggeligt :D Jeg er frisk!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Pipvig

Indtil videre 5 ja'er og 7 måske'er...

Jubii... :)

Skal vi sige sidste frist medio november?

Mere fordi at min lejlighed er af begrænset størrelse og jeg tænkte at vi ellers kunne invadere festlokalet nedenunder mig hvis vi bliver rigtig mange. (Så bliver det min tur til at genere overboerne) Øh nårh nej det er kun mig... Øv... *gggg*

Pipvig

Datoen er tænkt til 5 December kl 13

Husk at krydse af!

Lea

Jeg vil godt måske hvis jeg har penge til det :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Sølvsten

Hvor mange mennesker og dyr må man deltage med?

Vi er 2 voksne og et barn på 11 og 3 dyr. Vi kan sikkert godt lade værre med at tage alle 3 dyr med men os mennesker har ventet så længe på et træf på sjælland hvor vi kunne møde andre ildere så vi kan vist ikke blive enige om hvem af os der skal blive hjemme.

tzari

Nå ja er der nogle der har de der kikke øredimser de kan have med så vi undgår øremider  ;) (total party slukket her men er æv hvis pipvig får hytten fyld med mider efter træffet)

Uhhh håber jeg får råd bliver sikkert rigtigt hyggeligt  8)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

Jeg tjekker hjemmefra og giver dem lige sådan en fin loppekur :)!
Så Jeg ikke slæber noget med :)

Regner kun med at tage Zukqu og Tubo med - da de gamle er hysteriske!

Black Diamond

Jeg vil også meget gerne komme :)

Pipvig

#23
Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato  6. Oktober 2009, kl. 15:07
Hvor mange mennesker og dyr må man deltage med?

Vi er 2 voksne og et barn på 11 og 3 dyr. Vi kan sikkert godt lade værre med at tage alle 3 dyr med men os mennesker har ventet så længe på et træf på sjælland hvor vi kunne møde andre ildere så vi kan vist ikke blive enige om hvem af os der skal blive hjemme.

Jeg synes da i skal komme alle sammen. Det vil da blive hyggeligt.

Jeg tænker lidt mht af antal af dyr. Folk tager de dyr med som man kan håndtere selv. Dvs kommer man 2 er det dumt at tage 10 med.
Folk skal selv tørre op efter dem. Og jeg må indrømme at det ville være rart hvis folk hjemmefra gad at tjekke for diverse utøj da jeg ikke gider at lege politibetjent og kigge dyrene i ørerne inden de kommer ind. Det bliver for stort og besværligt så. Meningen er jo at det skal være et hyggeligt træf med guf og godter.
Og selvfølgelig er børn da også velkomne. Min datter på 11 kommer. Begrænser sig nok ved fætre og kusiner, tanter og onkler ;-)

Masa

Mine 2 ildere og mig vil gerne møde jer..  :-$   Så count me in hvis det er ok :-$

Pipvig

10 ja'er og 7 måske'er...

Det bliver fedt... Jeg går ned og hører på selskabslokalerne.

Jill mindede mig lige om en anden ting...
Kravlegårde... er der nogen der kan tage sådan nogle med så ilderne også har lidt glæde af hinanden?

Bawa

HVIS jeg kommer, så har jeg en kæmpestor kravlegård jeg kan tage med :ja:

Maria Amanda

Hej :D Vi er et par med to dejlige hvalpe, som synes det lyder smadder hyggeligt! :dans:  Så vi vil meget gerne komme, men vi ved ikke helt om de små er klar til det endnu, så vi ser lige tiden lidt an, hvis det er okay? :-$

Hvis vi kommer, har vi en kravlegård vi kan medbringe. ;)

Lea

Citat fra: PiaLyng Dato  6. Oktober 2009, kl. 16:26
Jeg tjekker hjemmefra og giver dem lige sådan en fin loppekur :)!
Så Jeg ikke slæber noget med :)

Regner kun med at tage Zukqu og Tubo med - da de gamle er hysteriske!

Du skal da tage Felix med :) hehe ham kunne jeg godt tænke mig at møde har hørt så meget om ham. (hvis jeg så har råd til at tage afsted men regner jeg stærkt med)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

PiaLyng

Citat fra: Lea Dato  6. Oktober 2009, kl. 18:35
Citat fra: PiaLyng Dato  6. Oktober 2009, kl. 16:26
Jeg tjekker hjemmefra og giver dem lige sådan en fin loppekur :)!
Så Jeg ikke slæber noget med :)

Regner kun med at tage Zukqu og Tubo med - da de gamle er hysteriske!

Du skal da tage Felix med :) hehe ham kunne jeg godt tænke mig at møde har hørt så meget om ham. (hvis jeg så har råd til at tage afsted men regner jeg stærkt med)

Jeg har en mistanke om han er bange for ildere som er større end sig selv -og de fleste har hanner der er større end ham. så jeg ikke sikker på han skal med.