Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Juletræf

Startet af Pipvig, 5. Oktober 2009, kl. 11:02

tzari

nogle der havde en plads i bilen til mig  :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

PiaLyng

Citat fra: tzari Dato  8. Oktober 2009, kl. 19:20
nogle der havde en plads i bilen til mig  :dans:

TAG TOGET MED MIG OG STEFFEN?! :P

Pipvig

Citat fra: Sarah Dato  8. Oktober 2009, kl. 19:19
Årr :(

Jeg kan ikke den 5. december, da jeg skal holde min egen fødselsdag :(

øv det var ærgerligt!

Pipvig

Sad lige og snakkede med Pia...

Hvis der er nogen der har nogle ideer til konkurrencer eller lege så vi også "har noget at lave" kan i så ikke droppe mig en pm?

PiaLyng

Det burde være påkrævet at man SKAL have nissehue på :P

tzari

rør løb og ilderbowling :P :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Malene

Nissehuen er jeg med på! :P

Og hvad med noget pakkeleg når nu det er et juletræf?
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Pipvig

#52
Jeg er også frisk på nissehuen...

Og på pakkelegen.... Max ( :fnis:) 10 kr ik' os? Er der nogen der har lyst til at stå for den? Altså det der er at stå for.

Men meningen med pm'en er at det ikke er alt der skal ud om hvad der skal ske jo... ;-)

PiaLyng

Citat fra: tzari Dato  8. Oktober 2009, kl. 21:17
rør løb og ilderbowling :P :dans:

ilderbowling :P?

Citat fra: Malene Dato  8. Oktober 2009, kl. 21:18
Nissehuen er jeg med på! :P

Og hvad med noget pakkeleg når nu det er et juletræf?

NISSEHUER ER HERMED VEDTAGET!!
haaaader pakkeleg :P men det sq en god ide :-D

tzari

Citat fra: PiaLyng Dato  8. Oktober 2009, kl. 21:22
Citat fra: tzari Dato  8. Oktober 2009, kl. 21:17
rør løb og ilderbowling :P :dans:

ilderbowling :P?


Man har nogle plastik kegler. Så skal ilderen føres hen og vælte dem alle sammen. Man har x min. Man må lokke, lede ilderen osv men IKKE røre ilderen eller keglerne. Fixfax vandt det i Holgerdanske ilderen første år :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill

Chucky har også en nissehue  :-$

PiaLyng

Citat fra: lille_jill Dato  8. Oktober 2009, kl. 21:52
Chucky har også en nissehue  :-$

Mine dyr misunder ham ikke :P Men deres madmor mener klart at alle burde have nissehue på!

Black Diamond

Jeg må ud og skaffe mig en nissehue så  :fnis:

Pipvig

Ellers til jer der ikke har...

Det er ikke så svært at sy en selv... Det er jeg ihvertfald nødt til. (Jeg er spændt på hvordan tosserne tager dem)

Lea

#59
Jeg og To andre kommer (Jeg kender som ikke er brugere herinde) . håber jeg er iorden . de har også ildere og vil gerne med :)

Også har jeg måske også en veninde og hendes mand som gerne vil med hvis hun får ilder inden men kan jeg sige om noget tid :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3