Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Juletræf

Startet af Pipvig, 5. Oktober 2009, kl. 11:02

Lea

Skulle vi mennesker eller var det dyrene som skulle have nissehuer på ?

For jeg vil ikke give min ilder nogen art af tøj på . (synes jeg er for syndt efter min mening)
Forstod ikke rigtigt om det var dyr eller ejere som skulle have nissehuer på .. for så siger jeg det da til til veninderne . og deres mænd da :) hehe
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Citat fra: Lea Dato 10. Oktober 2009, kl. 16:35
Jeg og To andre kommer (Jeg kender som ikke er brugere herinde) . håber jeg er iorden . de har også ildere og vil gerne med :)

Også har jeg måske også en veninde og hendes mand som gerne vil med hvis hun får ilder inden men kan jeg sige om noget tid :)

Jeg kommer også tager jeg 4 personer med mig dvs sige to par :) .. så vi har nok en 4-5 ildere med os :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Pipvig

Lige for (min) overskueligheds skyld... kan i ikke sende en pm om i kommer og hvor mange? (det er alle jeg mener)

Hilsener

Stine  :)

PiaLyng

Citat fra: Lea Dato 10. Oktober 2009, kl. 18:46
Skulle vi mennesker eller var det dyrene som skulle have nissehuer på ?

For jeg vil ikke give min ilder nogen art af tøj på . (synes jeg er for syndt efter min mening)
Forstod ikke rigtigt om det var dyr eller ejere som skulle have nissehuer på .. for så siger jeg det da til til veninderne . og deres mænd da :) hehe

jeg mente menneskerne.

Pipvig

Det er op til folk selv om de vil give deres ildere en nissehue på. Men menneskene synes jeg skal have en på.

Lea

ok det er iorden så finder jeg min nissehue frem dertil .. har ikke noget imod selv at have det på :) bare ikke min ilder skal have det på :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Pipvig

kan i der vil bidrage med noget kage, konkurrencer/lege osv ikke være søde at skrive en pm til mig så jeg ved det? Og evt få arrangeret det der skal arrangeres. Også så der ikke er to af samme.

Hilsener

Stine :-)

xCelina

regner med at mig og min kæreste kommer også.. :)

det lyder super hyggeligt!!  :dans:

cibatuchsi

er der flere pladser, for så er vi klar

PiaLyng

I skal skrive en PM til Pipvig om hvor mange i kommer og Hvor mange ildere i tager med :D

cibatuchsi

Citat fra: PiaLyng Dato 19. Oktober 2009, kl. 15:42
I skal skrive en PM til Pipvig om hvor mange i kommer og Hvor mange ildere i tager med :D
ja det ved jeg, men ville da ikk skrive og tilmelde mig hvis der ikk var plads til flere

xCelina

tror sagtens bare du kan skrive til hende i kommer.. :)

cibatuchsi

det vil jeg da så lige gøre senere

xCelina


KittAnderson

Må man gerne komnme, selvom man ikke har en ilder at pille på ? :$
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.