Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Juletræf

Startet af Pipvig, 5. Oktober 2009, kl. 11:02

Pipvig

Jeg synes at interessen for ildere er større end om du har en ilder at pille på. Ellers er der sikkert en der har en ekstra du kan låne. ;-)

Cibu... Der skulle gerne være plads til flere endnu... Bare skriv hvor mange i kommer. :-)

cibatuchsi

Citat fra: Pipvig Dato 19. Oktober 2009, kl. 21:41
Jeg synes at interessen for ildere er større end om du har en ilder at pille på. Ellers er der sikkert en der har en ekstra du kan låne. ;-)

Cibu... Der skulle gerne være plads til flere endnu... Bare skriv hvor mange i kommer. :-)
steffen skal lige ha fundet ud af om han vil med til julefrokosten på arbejdet. for har lige fået af vide det er samme dag:(:(

Pipvig

Citat fra: cibatuchsi Dato 19. Oktober 2009, kl. 22:13
Citat fra: Pipvig Dato 19. Oktober 2009, kl. 21:41
Jeg synes at interessen for ildere er større end om du har en ilder at pille på. Ellers er der sikkert en der har en ekstra du kan låne. ;-)

Cibu... Der skulle gerne være plads til flere endnu... Bare skriv hvor mange i kommer. :-)
steffen skal lige ha fundet ud af om han vil med til julefrokosten på arbejdet. for har lige fået af vide det er samme dag:(:(


Stemmer klart for ildertræf ;)

cibatuchsi

^^ gør jeg også.  men nu må vi se hvad han beslutter, men jeg køre på ham, og ved der oz er andre der gør det...*gg*

Pipvig

skal jeg skrive dem der først i tråden sagde ja på som kommer?

Er der flere der har mulighed for kravlegård? Har 1 indtil videre.

PiaLyng

Citat fra: KittAnderson Dato 19. Oktober 2009, kl. 20:42
Må man gerne komnme, selvom man ikke har en ilder at pille på ? :$

Du må godt låne en af mine ildere :D!!!

PiaLyng

Btw. Vi regner med at tøffe afsted i bil - måske plads til 4 mennesker :)
Så vi har MÅSKE plads til nogen :)
Sammenkørsler er godt :D!!!

KittAnderson

Super. Skal lige høre Christian ad så. Hvis han er med på ideen kommer vi i bil, og har plads til tre mennesker (: vi kommer heeeelt fra skagen af, så det bliver noget af en tur. Måske vi skulle køre sammen Pia?
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

PiaLyng

Citat fra: KittAnderson Dato 20. Oktober 2009, kl. 09:18
Super. Skal lige høre Christian ad så. Hvis han er med på ideen kommer vi i bil, og har plads til tre mennesker (: vi kommer heeeelt fra skagen af, så det bliver noget af en tur. Måske vi skulle køre sammen Pia?

kunne vi godt finde ud af :D ellers skal vi se hvor mange jyder som vil med til træffet :).

Pipvig

Hvis alle jyderne slår sig sammen så bliver det ikke så dyrt.
Eller... dem der vil med ihvertfald *ggg* ;-)

Soelberg`s SUN ferret


ja altså hvis jeg kunne finde en at køre med ville jeg frygtelig gerne med  <3

Pipvig


Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Pipvig Dato 20. Oktober 2009, kl. 16:16
jubiiiiii

ja jeg ville jo så gerne lige hilse på Viktor og Ginger Pearl SS, nå jo og også dig Stine HEHE

Pipvig

*ggg* ja jeg vil da også gerne hilse på dig søde Randi ;)

Pipvig

Bare lige en opdatering...

Jeg fiser ned og betaler lokalet idag.  :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: