Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

nøgne ildere

Startet af ilderhjemmet, 20. December 2009, kl. 12:59

ilderhjemmet

Vi har lige været en tur i city2 og dermed også dyrehandleren, her fik vi af vide at man (evt. Jonas Sander) er begyndt at avle nøgne ildere og disse ildere kommer i handlen allerede til foråret.

Vi var måløse og stod bare og måbede, så sikkert også både dumme og forargede ud, derefter forsvarede en af ekspedienterne (han er ikke fastansat), at man jo også havde nøgne hunde, katte, marsvin osv., vi er fortsat måløse.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

cibatuchsi

ej det mener de bare ikk:(:(:(

FerretParadise

Ann Hillerslev.

tzari

Sikker på de ikke bare er de dødeligt syge med kræft han prakker folk på som nøgne  :lol: :fnis:
Ej er ikke sjovt men meget meget tragisk:(
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Namilla

Det var vel bare et spørgsmål om tid... den genetiske mutation som resulterer i hårløshed findes jo blandt alle dyrearter...som regel dør de unger bare indenfor kort tid (eller bliver slået ihjel af forældrene)...og da Jonas Sander ikke er bleg for at lave indavl, så vil det også med tiden resultere i denne genetiske mutation...
Selv er jeg jo helt pjattet med hårløse katte, så jeg kan forstå facinationen... dog er jeg ikke begejstret for måden som Sander sikkert har fremavlet linien, og dette vil helt sikkert fraholde mig fra at købe sådan en ilder...(da der helt sikkert ikke vil være taget højde for andre genetiske problemer i linien...som helt sikkert vil være et resultat af massiv indavl)

Tzari: Man taber ikke håret af at have kræft... man taber håret af at få kemoterapi...

tzari



Ildere med adrenalin Disease gør det er en af symptomerne på den sygdom
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

holmer

#6
Ej det mener han bare ikke.... Det er jo sygeligt.  :(

Pipvig

fuldstændig mundlam.
Men det var vel egentlig et spørgsmål om tid hvis mutationen fandtes i forvejen.

Afskyelige billeder...

PiaLyng

jeg elsker hårløs dyr - de meget facinerende..
Og jeg synes det lyder spændende med hårløse ildere.

Men jeg mener også at det er den forkerte måde at få det frem på.. altså i det hele taget er jonas sander forkert i mit hoved.

Bawa

Det lyder virkelig sygt! .. .. .. .. .. .... .......... ....................... :X

Mette - Evergreens Ildere

Uha, det håber jeg ikke er rigtigt...

Jeg har godt nok selv haft en der var hårløs, men det blev den som følge af insulima.. Og, ja jeg elskede ham ligeså højt som alle de andre ildere, men men men at avle dem uden hår, nej vel.. Syntes ikke rigtigt det giver mening...  :nej:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

WTF!
Det er sygt og forkert hvis det er rigtigt :o
Håber ikke nogen herinde fra kunne finde på at købe sårn en! Sys det er meget forkert at støtte sårn noget!!!!!!!! :@ :@ :@
BLir virkelig vred!

Malene

Jeg håber virkelig det er en and. Godt nok er jeg meget sippet, når det kommer til ilderavl, men nøgne ildere giver mig sgu næsten lyst til at tude. Nogle mennesker burde skamme sig!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Black Diamond

NEJ :o Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Hvor er det bare synd... :'(

Shamua


Vh. Marianne