Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

nøgne ildere

Startet af ilderhjemmet, 20. December 2009, kl. 12:59


Charlotte

Det er nok bare en and.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

ilderhjemmet

Der er ikke kommet nøgne ildere i City2' dyrehandel, de har fortalt at de ikke ville handle med dem  ;)
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Anne

ok det var da godt, men jeg var også mere interesseret i om de egentlig findes. Jeg håber ikke de gør, men det er jo alligevel interessant at vide.

ilderhjemmet

Vi fik at vide at det evt ku' være Jonas Sander der fremavlede dem.
Hvorvidt det er blevet til noget?? - ja vi ved kun hvad dyrehandleren i city2 fortalte os i dec 2009 og at de nogle måneder efter fortalte at de ikke ville handle med nøgne ildere
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Anne

Ok. Jamen når der ikke er nogen der har set dem, så virker det usandsynligt at de er på markedet jo. Tror da folk ville skrive hvis de kendte noget til det.

Man kan da håbe det var en misforståelse, men hvis nogen hører noget må de da godt lige skriver herinde. Snakkede nemlig med min veninde i holland om det dengang tråden her kom frem og hun spurgte den anden sag om det egentlig nogensinde skete at der kom en nøgen ilde ri handlen, så lovede at sige hvis jeg hørte noget (kke at hun var interesseret i en men det er da godt at følge med).

men tak for info

ilderhjemmet

skal nok skrive hvis vi hører mere  ;)
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Anne


Myrina

Uden at puste til ilden, da ingen jo har set de ildere.

Vi kan kun gætte på hvordan de er opstået og hvordan genet tér sig. Tager vi Chinese Crested så er genet dominant og tager vi skinny marsvin/rotter, så er genet vigende.

Alt er kun gætværk indtil nu med de ildere....