Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Thronos Rokke Àmor & Aylen 2010

Startet af Starshineferrets, 20. December 2009, kl. 19:19

cibatuchsi

Citat fra: FerretParadise Dato 12. Maj 2010, kl. 21:36
Citat fra: cibatuchsi Dato 12. Maj 2010, kl. 21:16
Citat fra: FerretParadise Dato 12. Maj 2010, kl. 21:11
Åh jeg får lyst til kage..  :D
steffen siger han gerne vil bage en kage hvis du giver kaffe i morgen;)
Jeg vil da hellere den "anden vej", altså hjem til jer. Men jeg kan desværre ikke imorgen, men måske vi kunne finde en anden dag?

<3 Åhh hvalpe <3
det finder vi da bare ud af....


ihh det er altså spændende at se om der kommer flere sara

Starshineferrets

moderkakan från sista valpen kom inte ut när den skulle så den verkar ha stoppat upp det hela. men när det väl kom igång med lite spruthjälp för en stund sedan kom 2 valpar i rask följd, den ena upptäckte jag försent så den låg kvar i fosterhinnan, den andra var livlös när den föddes. Är fortfarande osöker på om det kan finnas något kvar.

FerretParadise

Det er trist, men det er jo desværre det der kan ske. :(
Men godt at du kunne hjælpe hende, så hun kunne få gang i fødslen igen.
Er de begyndt at die ?
Ann Hillerslev.

Starshineferrets


cibatuchsi

sara hvad var det jeg sagde med de 11;)   stort tillykke med dem... 

tzari

Wow sikke et stort kuld tillykke med dem  :dans:. Lige nysgerrig hvormeget vægt tog hun på iløbet af graviditeten  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Starshineferrets

tack! bra fråga.. jag vet faktiskt inte exakt... det börjad emed att jag trodde min våg var trasig... köpte en ny... men ja. .samma resultat: hon gick ner 50 g första veckan.. från den vikten där gick hon upp ca  200 g tror jag ... vägde henne inte sista dagarna pga min dumma våg

rikki

Första valpen föddes medan jag satt i andra änden av telefonen. :D
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

FerretParadise

Jeg håber at mor Aylen og alle hvalpene har det godt. :)
Og selvfølgelig madmor Sara. :P
Ann Hillerslev.

KariN

Tillykke med familie-forøgelsen :D Håber at både mor og hvadlpe har det godt :D Sikke da en pæn størrelse kuld hun fik der :D

Ihh nu bliver jeg hvalpe skruk *G*
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Tillykke med dem  :)...trist med de to sidste  :(...håber Aylen og hvalpene har det godt... :dans:

Det er altså helt og aldeles forbudt at vise billeder af de her hvalpe!!! Jeg vil IKKE se dem...for så vil jeg jo have dem!!  :-$ :-$ Og jeg skal IKKE have flere ildere...men det er meget, meget svært ikke at få lyst til at kidnappe sådan en lille lækkerbidsken!!  :-$

alvin


www.fraekkefritter.dk

Starshineferrets

Tack så mycket! Sen inatt har vi haft lite problem vad gäller digivning... mjölk hade hon men valparna kunde inte rikttigt hitta bröstvårtorna och dia., men imorse hade ett par av dem börjat själv och nu när jag tittar till dem så är där åtminstonne mellan 1 och 3 valpar som diar... så jag hoppas att detta går vägen

Malene

Uf, jeg håber at de alle finder ud af det, så de kan vokse sig store og stærke :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Eliza

JUUUBIIIII HVALPE..  :dans: :dans: Hvor er det bare fedt og Tillykke med dem Sara.. Håber i alle har det godt og Aylen passer godt på de små vidundere  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.