Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

søger godt altrenativ til en drikkeflaske?!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 30. December 2009, kl. 19:40

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg er ved at være ret træt af at der hver dag er plask vådt i bunden af mine små totters bur og jeg må til at skift tæpper og det hele ud, men jeg kan bare ikke finde an drikkeflaske der ikke drypper.
Og på den andens side så kan jeg ikke ha en skål stående i buret uden den er boltet fast, da en af mine kræ er en rigtig vandal og bare ELSKER at vælte vandskåle!!!!
Så mit spørgsmål går på om der er nogle af jer andre der har en idee til hvad jeg så kunne bruge eller har god erfaring med en specifik slags/mærke drikkeflaske???

Håber virkelig på svar da min vaskemaskine for tiden kører på højtryk for at kunne følge med i alt det tæppevaskeri!!!

Anne

man kan købe nogle skåle man kan sætte fast i tremmerne. og nogle af dem går sådan lidt ind så de ikke kan grave vandet ud af dem (ellers sætter man dem bare højt)

Lena og Peter

#2
Vi har haft de præcis samme problemer med en han der skulle vende alt om.

Men denne som er købt i maxi zoo har klaret problemet for os... Nu tager han bare bad i den med hovet, med vandet bliver dog på sin plads... :lol:



Anne kommer bare først hver gang... Vi vinder aldrig... :fnis:

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: ilderbanden Dato 30. December 2009, kl. 19:51
Vi har haft de præcis samme problemer med en han der skulle vende alt om.

Men denne som er købt i maxi zoo har klaret problemet for os... Nu tager han bare bad i den med hovet, med vandet bliver dog på sin plads... :lol:


Ja den ser sku smart ud. er kanterne ikke også sårn rundet ud så de ikke så godt kan plaske det ud?

Anne kommer bare først hver gang... Vi vinder aldrig... :fnis:

Stubba

vi bruger også sådan en som ilderbanden til Rofus :b
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Malene Dato 30. December 2009, kl. 19:53
Jeg bruger kun dem der hedder "Sippy" fra Ferplast, til mine gnavere. Jeg har aldrig oplevet at de drypper.


http://www.ferplast.it/scheda_prodotto_eng.php/prodotto=drinking_bottle_for_small_animals-drinking-bottles-accessories-and-toys-rodents-sippy/id_menu=04040301/frm_pagina=1
Havde faktisk også overvejet den der, men meget rart lige at få en andens erfaringer før man går ud og bruger pengene!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

tak for hurtige svar, modtager meget gerne flere ideer!

PiaLyng

Jeg bruger nogen drikkeflasker fra Ferplast (ikke dem malene bruger).
Og de har dryppet nogen få dråber,, Men mest når de ryster hele buret.

Anne

Jeg bruger de samme som malene men jeg har oplevet dryp. Jeg har købt flere gennem tidens løb. Et par enkelte har været helt drypfrie og andre drypper ligeså meget som andre. Jeg bruger dem dog stadig, men man kan ikke være helt sikker på de er drypfrie.

Amazing Ferret

Jeg har 2 af dem Malene viste og jeg elsker dem for de drypper ikke :fnis:

Julie

Jeg bruger også sådan en Malene har vist billede af. Jeg har haft et par stykker af dem da jeg havde hamstere, men ingen har været så tætte som den jeg har nu til ilderne. Den drypper overhovedet ikke, så der stor forskel på hvor meget de drypper.

Idamusen

bruger også den samme som malene. og mine drypper heller ikke... 

Bawa

Jeg bruger også dem Malene viser :D
De er de bedste af alle de mange jeg har prøvet!

Anne

Det er også de bedste drikkeflaskr jeg ahr haft, men jeg har altså vret uheldig og har haft 2 der var utætte og den ene af de pissede det nærmest ud af. Undskyld sproget :lol: