Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

2. januar

Startet af Emils far, 2. Januar 2010, kl. 17:55

Emils far

Jeg fortsætter at spamme jer med billeder fra Norge. Her er fra en lille gåtur ude i dag:


Min fine skov lige udenfor


Vinterlandskab


Mit hus

mvh.
Lars

Bawa

Det gør skam intet at du spammer os med billeder!
De er helt fantastiske. Det er du virkelig god til ;)

FerretParadise

Åh hvor ser der altså koldt ud.
Tænk det synes jeg at jeg skiver i alle dine billedetråde for tiden. 8)
Det er sjovt at se huset fra den side, sådan langt fra, for det har jeg aldrig set jo, jeg ser det altid den anden vej fra.
Jeg gad godt gå en tur den vej en dag, men gerne i lidt varmere vejr.
Ann Hillerslev.

KariN

Jeg får simpelthen lyst til at flytte op hvor du bor Lars, der er godt nok smukt og en masse sne :D

Norge må være et smukt land, specielt om vinteren :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie

Hvor ser det bare idyllisk ud. Og sikke et hyggeligt hus du har :D

Line


FerretParadise

Citat fra: Line Dato  3. Januar 2010, kl. 01:02
Bruger du stativ?
Nu er jeg ikke Lars. Jeg ved han har stativ, men jeg kunne ikke forestille mig, at han ville tage det med i skoven.
Ann Hillerslev.

Emils far

Citat fra: FerretParadise Dato  3. Januar 2010, kl. 09:53
Citat fra: Line Dato  3. Januar 2010, kl. 01:02
Bruger du stativ?
Nu er jeg ikke Lars. Jeg ved han har stativ, men jeg kunne ikke forestille mig, at han ville tage det med i skoven.

Øhh jo, jeg slæber rundt med stativ nu, fordi jeg tar 3 eksponeringer for hvert billede....det er en af forudsætningene for at lave billeder i HDR som er min nye "dille"

mvh.
Lars

FerretParadise

Ja se bare, jeg skulle ikke ha svaret. :lol:
Så kreativ du er, men jeg misunder dig de gåture i skoven.
Ann Hillerslev.

Line

Okay det tænkte jeg nok... Var bare ikke sikker på at du gjorde det, og hvis du ikke gjorde ville jeg bare vide hvordan søren du fik dine billeder så skarpe. :lol: Men nu skal jeg også stille min eksponering manuelt, og ligegyldigt hvor stille jeg gør det, kan jeg ikke undgå at rykke kameraet lidt og så bliver billederne helt af helvede til.