Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Jeg vil ha en ny madmor!

Startet af Danja, 14. Januar 2010, kl. 19:23

Danja

Min madmor er altså helt vildt dååååååååååååååm! ja hun er nemlig så!
Det hele startede for nogle dage siden hvor hun pludselig tog mig op mens jeg lå og sov! ja i læste rigtigt, jeg lå faktisk og sov, og så er konen så fræk at hun vækker mig!
Nå men jeg tænker at der måske skal ske noget helt specielt og sjovt nu hvor hun vækker mig, men der fik jeg mig da godt nok lige en lang snude gjorde jeg!
Konen snakker om at jeg skal til noget udstilling (hvad det så end er for noget?) og derfor skal jeg i bad!?!?! ja hva gir i mig? først så vækker hun mig og så putter hun mig ned i det der ulækre ting som hun kalder vand!  :o

Madmor var dog så flink at hun tørrede mig med den der mærkelige ting som larmer og puster luft ud, og jeg æææææælsker at lege med den, så jeg overvejede faktisk at tilgive hende en lille smule.

Men men men men men!!!
I dag gjorde hun simpelthen noget der overskred alle regler og grænser!
jeg ligger igen og sover (mmmm elsker at sove, især under madmors dyne) og er langt væk i drømmeland, og ved i hvad der så skete?
Uhhhh kan næsten ikke få mig selv til at fortælle det, det var virkelig forfærdeligt! Ej okay, jeg bider tænderne sammen og fortæller det... Æhmm.. JO jeg kan godt!
Lige som jeg ligger og drømmer aller bedst under dynen, så mærker jeg at madmor rører ved mig!Jeg tænker ikke videre over det, og snorker bare videre... men så...Så... Uhhh det er svært at sige det her! Så... Så mærkede jeg noget vådt inden i mit øre!!!!!  :o :o :o :o :o
Nøøøøøøj hvor blev jeg bare gal på madmor! Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har fortalt hende at det er MINE øre, og KUN MINE! Og så stikker hun sådan en våd pind ind i øret af mig, og så mens jeg SOVER!?!?!?
Hun prøver på at fortælle mig at jeg altså liiiige skal finde mig i at hun putter den der dims ind i øret af mig så de kan blive fine og rene til det der udstillings noget, men helt ærligt, jeg render da heller ikke og putter ting i ørene af hende vel????

Altså hvor meget skal man finde sig i fra de mennesker? Hmpff siger jeg bare!
Nu er jeg simpelthen så sur på min madmor at jeg nægter at snakke med hende resten af dagen, og jeg er begyndt at overveje hvordan jeg skal vække hende mens hun sover i nat!

Er jeres mennesker også så lede ved jer? Eller er det mon muligt at finde en madmor der er altid er sød ved en?

Båt båt fra Daisy

Stubba

Iiih! sådan er min madmor også. Og hun putter også det der i ørene på mig når jeg sover. Jeg synes det er uretfærdigt! jeg synes da selv jeg har rene øre - og mailo har da slikket lidt på dem, så tror ikke der er noget i dem. men jojo, madmor vil absolut rense dem.

Min madmor gør noget ved mine negle .. hun siger det hedder at klippe dem. jeg overvejer at klippe hendes negle ligepludselig. for jeg kan ikke li det. og hun har gjort det flere gange nu! hmf!

jeg synes min madmor er god nok til tider. andre gange er hun bare rigtig rigtig strid!

båtteri fra Rofus.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!