Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Lækker standart pige søger nyt hjem.

Startet af Danja, 22. Januar 2010, kl. 11:41

Danja

Det er med tåre i mine øjne at jeg laver denne annonce, så hvis det er stavefejl osv må i lige bære over med mig.

Jeg er desværre blevet nødt til at træffe det svære valg at sætte min Lilli til salg, da min hund og Lilli ikke kan sammen mere, og situationen er blevet så slem at jeg er bange for at min hund vil komme til at gøre skade på min lille prinsesse. :(

Lilli er som sagt standart, er et sted imellem 3 og 4 år, der er ikke stamtavle på hende og hun er ikke steriliseret.
Hun er en super dejlig pige, hun er utroligt madglad og står gerne og tigger hvis man laver mad i køkkenet. Hun er renlig (dog kan der som med alle ildere ske uheld) og hun har aldrig bidt.
Hun elsker at gå tur og få lov til at grave en masse huller og blive dejligt beskidt.
Hun er ikke ikke typen der gider at ligge og putte eller blive snakket med i for lang tid, det har hun alt for meget krudt i måsen til. Hun vil meget hellere være på gulvet og undersøge alt ting, tumle med den anden ilder jeg har, og båtte rundt og have det sjovt.

Lilli sælges kun til et ilderkyndigt hjem hvor der ikke er hund, og gerne til et sted hvor der er andre ildere.
Jeg forbeholder mig retten til at vælge imellem købere, da kun det bedste er godt nok til min pige.

Billeder kommer om lidt.

Hvis i er interesseret i Lilli kan i kontakte mig herinde eller på 22 29 21 84

Vi bor forresten mellem Horsens og Vejle, og hvis en evt køber ikke selv har mulighed for at hente hende bringer jeg hende gerne, mod betaling af benzin :)

SilverDragon

Ked af at du må tage den hårde beslutning..
Men det nok det bedste for både ilder og hund.
Tager du hende med til ildertræffet eller hvordan?

Danja

Hvis det er okay vil jeg stadig gerne have hende med til træffet... Tror ikke at han vil gøre Ìfur  noget når der er så mange andre ildere at lege med :)

SilverDragon

Ifur er også vant til at der kommer ildere efter ham og han er hurtigt.. Så det skal vi nok klare ellers kommer Ifur en tur i haven og sådan lidt på skift..

Danja


cibatuchsi

Hun er bare en lækker, køn pige.
håber du snart får fundet det perfekte hjem til hende

Danja

Lilli er blevet solgt, så annoncen må gerne slettes :)

NemoToft

Hej. Hvor lyder det godt at hun allerede har fået nyt hjem. Hun er dælme også en sød ilder.
Smiler, jeg vil lige påpege, at det sidste billede med ilderen der sidder i beton røret ikke er til salg. Det er min lille Gixxer med sit fine T på næsen  :dans: "T'et" er vist ikke så markant mere. Godt det er ved at forsvinde. For det som Keld og jeg syntes er et chamerende T, syntes dommerne er en fejl, smiler.
Knus Dolly.

Danja

Citat fra: NemoToft Dato 28. Januar 2010, kl. 21:42
Hej. Hvor lyder det godt at hun allerede har fået nyt hjem. Hun er dælme også en sød ilder.
Smiler, jeg vil lige påpege, at det sidste billede med ilderen der sidder i beton røret ikke er til salg. Det er min lille Gixxer med sit fine T på næsen  :dans: "T'et" er vist ikke så markant mere. Godt det er ved at forsvinde. For det som Keld og jeg syntes er et chamerende T, syntes dommerne er en fejl, smiler.
Knus Dolly.

UUUUUUUPS! Det er først nu at jeg ser forskellen på deres masker, det må du skisme undskylde Dolly  :-$

NemoToft

Smiler. Det gør ikke spor. Jeg syntes det er hyggeligt hver gang der er et billede af en ilder. Og det gør det jo kun bedre, at det er min egen lille Gixxer.  <3 <3 <3