Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

L... i numsen :(

Startet af Rikke, 5. Februar 2010, kl. 18:30

Rikke

Jeg har et problem med Cornelius for tiden, stort set hver gang han har været på bakken sidder der afføring fast i hårene omkring numsehullet, op af halen og på bollerne, jeg bliver nødt til at vaske ham 2-3 gange om ugen (bar rolig - uden sæbe ;)) for at det ikke skal genere ham, og os fordi det er ulækkert... Jeg ville høre om der var nogle af jer der havde oplevet det samme og hvad man evt kan gøre ved det. Hans afføring syns jeg ser fin ud, så kan desværre ik engang bar give ham zoolac og håbe det bar er pga tynd mave. Vi har håndklæder liggende under bakkerne, så de har mulighed for at tørre sig af, men det virker bar ik rigtigt på ham.. Vil være taknemlig for al slags hjælp, da jeg os tror Cornelius er ved at være træt af at komme under vandhanen så tit...  :(

Amazing Ferret

Jeg har en angora som også altid har lort i pelsen - så jeg klipper hårene omkring numsen

Rikke

Ok, det må jeg da lig prøve.. Han er bar ik angora, men det kan da være det bar er sån med ham. Det er bar ik hele tiden det har været sån, tror det er inde for de sidste to uger det er begyndt, men må da prøve det. Klipper du også lidt op af halen..?