Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

hjælp (kat)

Startet af Thomas klausen, 8. Februar 2010, kl. 22:27

Thomas klausen

hej jeg er en ung mand på 19 der gerne vil have en ilder men min sammen bo/svåger har kat og jeg vil derfor spøre om der er en der har lyst til at komme og drikke en kop kaffe med mig og se hvad mars siger til en ilder. jeg kan det svære ikke komme til dig da det ikke er det samme som vis det er her. jeg har længe ville have en ilder og har nu mulighed for det vis mars kan acceptere såden en sød fætter. jeg bor i odense

mvh
Thomas klausen

tzari

Hej

Jeg bor i odense og alt efter hvor i odense og hvornår kan vi godt finde ud af noget. Kan have 2 med en fertil han, der driller katte(så du kan se hvordan katten reagere på det) og en hun der vil lege.  Mine er vant til katte har selv 4. Så kan du også lugte hvordan en fertil lugter og hvordan en hun lugter så du kan forholde dig til worse case.

Hvis det har interesse så send en pm så finder vi ud af noget  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner