Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

ildervanrygt

Startet af ilderhjemmet, 19. Februar 2010, kl. 00:44

ilderhjemmet

Hej allesammen - Frits her, jeg har sneget mig op til madmors computer for at få luft og jeg er rigtig godt gal og   :@ - det er vi allesammen (Freja, Quark, Chanell, Duval, Plato og Filine), vi er simpelthen blevet traumatiseret, her får i indblik i de sidste dage  :X

Madmor og Madfar har fået den ide at de skulle male køkkenet, det er lige her at vi bor og så flyttede de os ind i stuen med bure og der skulle vi så være i ca 2 døgn, og vi kom ikke ud - vi blev spærret inde - vi kom ikke ud af burene, vi lå bare der og lå, og kikkede bedende på de to åndsvage mennesker når de kom hen til os, vi blev da nusset og kysset, men men, vi var spærret inde var vi, ingen motion,ingen leg og ingen ballade, kun kedsomhed GAB GAB GAB, og nu taler de om at male videre - HJÆÆÆÆLP, det er jo dyremishandling i værste grad, det er jo vanrygt, så skal vi spærres inde igen.
Hvad mener i kære venner???? kan man virkelig byde os disse livsbetingelser??

Hertil aften blev "herskabet" færdige, og har nu været ude og lave ballade, slåsset og leget, så fandt vi lige ud af at madmor og madfar har købt to nye telte til os (købt i Ikea) de stod så klar til os inde i stuen, de tror nok at vi kan købes og har tilgivet dem - men NEJ  :nej: NEJ, det har vi ikke og vi gruer for næste malerindfald.

Nu vil jeg smutte i seng natnat   :zz: Frits

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Sølvsten

He he Frits Ja det er da dyremishandling. Du kan tage hævn ved at besørge på gulvet, kradse i møblerne, tisse ud over det hele, komme med en stinker eller to o.s.v. Du kan også bare vælge at nyde at nu er det overstået i denne omgang og så bare nyde at I er fri igen?