Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Titania's små

Startet af Cille, 28. Marts 2010, kl. 17:56

KariN

Sikke nogle fine små hvapser :D Glæder mig til at se billeder af dem i den kommende tid :)

Krydser for at den lille pige klarer den :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Hjertelig til lykke med de søde små

Peewit

Tillykke med de små. :) De er godt nok kære.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Eliza

Tillykke med de små..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Tillykke Tillykke Tillykke :D

Krydser fingre for at bette pigen klarer det  >:|

Vh. Marianne

alvin


www.fraekkefritter.dk

Cille

Tak alle sammen.
Kan oplyse at bette-pigen stadig hænger ved....Men forventer nu stadig at hun kan smutte når som helst.....fatter ikke hun er der endnu :S
De andre 3 ligner små hvalrosser :lol:







Som I kan se er hun mega lille i forhold til de andre...faktisk har hun kun taget 2 g på siden de blev født.... vi har snakket om at hendes "hud" som de er født med,som senere falder/skæller af, sidder for godt fast på hende...igår begyndte hun så at tage på,men der var det hudlag også næsten væk

FerretParadise

Det er dejligt at hun stadig er der, det er jeg glad for. Men hun må altså godt til at tage på. Jeg krydser stadig fingre for hende.
De er ellers godt nok nuttede. <3
Ann Hillerslev.

Bawa

Gud hvor er de dog vokset :)
Håber nu stadig at lille-pigen begynder at tage på.

Anne

Jeg håber nu hun klarer den :) Nu har hun hængt på så længe, så må hun gerne blive hængende!

Shamua

#25
Hvor lækkert hun stadig hænger på.. Men hun er godt nok lille bitte i forhold til de andre.! Håber hun klarer den  >:|

Og hvor er de sidste 3 da også bare kære..  :love:

Vh. Marianne

Julie

Hvor er de dejlige! Stort tillykke med dem :D

Cille

Tak igen.
Og ja,kan kun sige at kun tiden vil vise om hun hænger på eller om hun smutter

Line

hvor er de bare grimme på billeder!!!!!

- de er næsten sødere i virkeligheden  :lol:

Cille

Fik ikke sat ind i torsdags da de var 1uge ,og Anne vil spammes med billeder
Søpølserne som jeg kalder dem nu,er ved at være pænt store...vejede forkert igår,dvs huskede forkert ,og gad ikke hente vægt seddel på 1 sal,da jeg lagde et par billeder ind på Fb... vægten er rettet derinde(vægten fra igår),og har lige vejet dem igen.
Så her på 11.dagen vejer pigen 45g,angora drengen 63g og den alm dreng 51g.
Bette-pigen aflivede jeg i torsdags....Titania opgav hende og puttede hende væk og hun var stadig ikke vokset.
Så det skulle ikke være, selvom hun var fighter

















Alm dreng

Angora drengen

Angora Pigen