Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

genial bakke...

Startet af mo-cheri, 28. Marts 2010, kl. 22:34

mo-cheri


AlisVolatPropiis

Ja ok den er smart :D...men personligt nægter  jeg altså kategorisk at betale 774kr plus fragt for en bakke jeg synes er en smule skæmmende for min indretning og der muligvis ville skræmme mine dyr eller de ikke ville tro var en bakke - fordi jeg ikke gider tømme en bakke :lol:

Anne

det ligner en printer der er fyldt med grus

FerretParadise

Citat fra: Anne Dato 28. Marts 2010, kl. 22:51
det ligner en printer der er fyldt med grus
Bare den så ikke printer lort.  :lol:
Ann Hillerslev.

Anne

det tror jeg den gør... Den kan printe og kopiere med lort i stedet for blæk :fnis:

KariN

Citat fra: Anne Dato 28. Marts 2010, kl. 22:55
det tror jeg den gør... Den kan printe og kopiere med lort i stedet for blæk :fnis:

Sikke da nogle interessante "dufte" ens skole opgaver pludselig kunne have ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne


AlisVolatPropiis

Oh who cares....det meste af det jeg afleverer er alligevel noget lort :lol:

KariN

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 28. Marts 2010, kl. 23:25
Oh who cares....det meste af det jeg afleverer er alligevel noget lort :lol:

Tror nu alligevel ikke at Censor vil syns det er så lækkert at læse ;) og ja med tiden rådner det vel så?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Namilla

Det virker ikke...
Jeg kender en der har noget i samme stil til sine katte, og med mindre lortene er HELT hårde (og det er det jo sjældent med ildere), så bliver det bare fordelt i alt gruset...

mo-cheri

haha...   ;)  :P

den kan også købes her til lidt mindre:

http://www.petplanet.co.uk/product.asp?dept_id=776&pf_id=52740

men medmindre de bliver bange for den, så syntes jeg sgu den er smart...

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hmm tænker også bare at hvis man er SÅ doven at man ikke engang orker/gider at rense bakker, hvad skal man så med et dyr?!
Så kunne det være man skulle ha en bamse i stedetfor!
Der er bare sårn nogle mindre yndige ting der følger med at holde dyr!!

Anne

Arh jeg må nu indrømme at jeg synes det er sjovere at lege med dyrene og give dem mad og vand, end jeg synes det er at fjerne lort fra en bakke. Men jeg gider nu ikke betale mig fra det. Slet ikke når det sikkert ikke engang virker.

NannaMB

Det er sku da genialt :D

cmkh

Den er godt nok fed men lidt dyr