Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

gemmesteder

Startet af Snabeldyr, 7. April 2010, kl. 21:13

Snabeldyr

Jeg har idag købt nye boldte og en gummiand til mine 2 bæster. Og selvom Serenity ikke normalt gider legetøj. eller Grace tager det fra hende, så har hun alligevel set sig lidt lun på anden.
Grace slæbte den væk ind under tvét og lidt efter sneg Serenity sig hen og stjal den og slæbte den hen i sit skjul. Anden har nu vandret imellem tvét og kurven den  sidste halve time.
Og nu sidder jeg så og tænker om jeres dyr også har forskellige gemmesteder til deres nystjålende herligheder eller om de kan dele et sted?
Stealing our hearts, then our sanity

Sølvsten

Ja her i huset bliver alt nyt gemt under reolen på badeværelset når det så har ligget der et stykke tid kommer det ud under sofaen i udestuen og så tilbage igen.

lille_jill

Chucky gemmer sit bag mit toilet. Der ligger utallige hullede pivedyr, en rulle tæppe, 1 nøgle garn og et utal af bolde og tørret kød. Har opgivet at fjerne det, for der går ikke mere end nogen timer, så er der mindst lige så meget lort derude igen. Det har nok noget med at gøre, at han sover på et tæppe ved siden af toilettet, når jeg ikke er hjemme og om natten og så er det jo mest praktisk at have alle sine hemmelige ting indenfor rækkevide.

Idamusen

haha herlig tråd, er jeg heldig finder jeg det meste enten i deres papkasse eller rubdt på badeværelsesgulvet. det er kun zif som gider det. (nok også derfor badeværelset hitter, kun hun kan komme under døren) men oftest må jeg pille legetøj op fra afløbet i bruseren. heldigvis for vandlås. :P men er nu klamt. især de små ting som ryger helt ned :S