Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Nogle der har nogle gode sider med Billige Ilder Bakker ?

Startet af Nadii, 11. April 2010, kl. 12:55

Nadii

Jeg overvejer at købe nogle flere og sætte rundt så min gamle ilder ikke skal løbe land og rige rundt får at komme på WC :)


Ville også gerne hører hvad med billigt grus ??


Nadii

Det det var da den mest geniale plan ever :D Mange tak !

mette11

Ja du kan tit købe opvaskebaljer til 10-20kr. De kommer jo både i runde og firkantede...jeg skal selv finde en i grøn, beige eller brun snart...jeg har også altid købt kattebakker, indtil Anne her for nyligt spurgte mig hvorfor jeg ikke bare købte opvaskebaljer... :-$ :-$ Så det gør jeg da fremover!

Soelberg`s SUN ferret


YES vaskebaljer er geniale, og så fås de jo i mange farver  :dans:

Starshineferrets


Stubba

ja, vi bruger også opvaskebaljer her.

og vi bruger krystal grus .. rofus hoster (og nyser) af alt andet end det og træpiller.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Amazing Ferret

Jeg bruger også vaskebaljer - jeg ville bare gerne have dem i nogen andre farver end de hvide og grå jeg har

Charlotte

Jeg bruger klodskasser som kan købes alle steder. Til hvalpene skærer jeg noget af forsiden af så de nemmere kan komme op i den.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Anne

som de andre siger: opvaskebaljer! men husk at købe de firkantede:)

KariN

Jeg bruger også opvaskebaljer, de firkantede er bedst da han ildere kan have problemer med at være i de runde :D men igen har man en stor han, så kan en opvaskebalje også være for lille :)

Jeg køber dem i 10'er butikker eller hvor jeg lige falder over dem og de kan ofte fås i mange forskellige farver, så de passer ind derhjemme :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

NannaMB

Jeg bruger små plastic kasser fra IKEA. De fåes i rigtig mange farver. Og med forskellige mønstre ! ;)

AlisVolatPropiis

Kattegrus kan købes meget billigt hos Zooplus :) og så bliver det bragt til døren for 50kr :D