Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

når en af vennerne går bort

Startet af cibatuchsi, 16. Maj 2010, kl. 13:23

cibatuchsi

ja vi har jo lige mistet Tulle og defor er det jeg tænker kan dyr mærke om en fra flokken er gået bort.?
self kan de godt se at der mangler en. men feks da hannibal var syg havde vi ham jo i bur alene og nu går malou jo også væk fra de andre. men det syntes ikk at påvirke de andre. nu efter Tulle har fået fred kan vi hele tiden finde både anaya, anton og hannibal i det tæppe tulle plejede at putte i. dagene op til puttede de alle tre med hende hele tiden hvilket de stort set aldrig har gidet. 
er der noget vi kan gøre for at gøre savnet mindre for dem.??

Anne

Det skal nok komme naturligt. Bare vær sammen med dem så meget som muligt. My mistede jo alle sine venner på en gang, og vi gjorde så det at hun sov i soveværelset med adgang til gangen og badeværelset, sådn at hun hele tiden havde nogen (os). Og selv om det kostede nogle nap i tæerne, så var det godt for både os og hende, for vi havde jo også virkelig brug for at kunne høre at hun var der og havde det godt.

Jeg lod så også være med at komme på uni længe efter, sådan at hun ikke skulle være alene hjemme (og jeg ikke skulle være væk fra hende og tænke over hvordan hun havde det), så hun var aldrig alene. Men det er jo ikke alle der har den mulighed at blive hjemme.

cibatuchsi

jeg er heldigvis ikk væk så mange timer i hverdagen. vi bruger en del tid på de tre men det virker som om de ikk har energi til det vilde. men dete r jo forståeligt nok.
men håber da det bliver bedre igen:)
ville gerne ha haft de kunne løbe frit hele tiden, med det er desværre ikk en mulighed herhjemme:(