Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Novas Babyer 3 uger

Startet af HB-Ferrets, 3. Juni 2010, kl. 11:42

HB-Ferrets

Så er hvalpende blevet 3 uger og de vokser fint, bortset fra lille Carly der i forvejen var lidt af en efternøler, hun har ikke rigtig haft kræfter til at komme til en pat så hun var kommet ned på 35 gram, så fra igår kommer hun ind til os om natten, så jeg kan give hende mad med max 2 timers mellemrum, og idag er hun kommet op på 41 gram  :) Men har ikke fået taget billed af hende, da kæresten gav hende mad da jeg tog billeder.

Chao 105 gram


Calypso 100 gram


Celesta 99 gram


Clara 93 gram


Cordelia 85 gram


Carisa 96 gram


Carmen 90 gram


Fælles billeder


Hilsen Maja
&
Alle totterne

HB-Ferrets

Nu må de godt snart få øjne så de kan lidt mere selv  :dans:
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Soelberg`s SUN ferret


Myrina

Carly spiser bedre og sover selv ind imellem, så jeg har to hænder fri *G*

HB-Ferrets

Tak  :)
Hi Hi, det var da så sødt at hun kravlede op og pev når du spiste  :fnis:
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Starshineferrets

så stora och söta de blivit! Ser så sjovt ut med en albino i en hel bunke med viltfärgat :D

Shamua

Hvor er de fine!! :D

Uf - en lille albino pige  :love:

Vh. Marianne

HB-Ferrets

Sara: Tak, og ja  :fnis:, men nu er jeg da sikker på der også ligger albino et sted bag min avls dreng, hvilket jo er godt at vide  :) men hun er ihvert fald dejlig nem at kende i forhold til sine søstre  :fnis:

Shamua: Tusind tak :) Hun er skam stadig ledig Calypso  ;) tror hun bliver rigtig smuk når hun bliver voksen, hun minder meget om hendes faster, da hun havde den alder.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

HB-Ferrets

Var oppe hos min veninde idag der har taget carly imens hun skal fedes op, da jeg også har to nye dyr hjemme der skal bide trænes, og carly er kommet op på 46 gram igen som hun vejede da de var 2 uger  :D  så er rigtig stolt af hende, hun er en lille skrige balon, som elsker at sove i ens hånd eller spise  :lol:  Så er helt sikker på hun bliver en super dejlig kæle ilder med alt den opmærksomhed hun får hos min veninde.
Vi håber at carly forhåbentlig om en uges tid er stærk nok til at komme herhjem igen, og kan mosle rundt med sine søskende.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Shamua

Citat fra: HB-Ferrets Dato  5. Juni 2010, kl. 21:37
Sara: Tak, og ja  :fnis:, men nu er jeg da sikker på der også ligger albino et sted bag min avls dreng, hvilket jo er godt at vide  :) men hun er ihvert fald dejlig nem at kende i forhold til sine søstre  :fnis:

Shamua: Tusind tak :) Hun er skam stadig ledig Calypso  ;) tror hun bliver rigtig smuk når hun bliver voksen, hun minder meget om hendes faster, da hun havde den alder.

EHHH  :D

Hehe, går ikke!  :X Venter allerede to nye hjem i år. :X.. Meeen hvor kunne hun være lækker at have rendende rundt herhjemme!

Vh. Marianne

HB-Ferrets

Shamua: Hi hi helt iorden  ;)

Kom lige til at tage lidt flere billeder af de små  :fnis:



Hilsen Maja
&
Alle totterne

Starshineferrets

hahaha sista bilden är helt underbar! Det är så härligt att se valpar när de börjar äta "riktig" mat!

FerretParadise

Ann Hillerslev.

HB-Ferrets

Ja, mælkebad skulle jo være rigtig godt for huden  :fnis:
Men synes også det er såå hyggeligt når d begynder på rigtig mad... fik også set her til morgen at en af hvalpende havde lagt sig til at sove i novas madskål  :fnis: Nova fjernede den så da jeg kiggede så nåede ikke at tage billed  :(
Hilsen Maja
&
Alle totterne

alvin

 Hvor er de kære  <3 <3 <3
De har godt nok vokset meget.

www.fraekkefritter.dk