Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Cherrys valpar 2 veckor

Startet af Starshineferrets, 7. Juni 2010, kl. 22:30

Starshineferrets

Hela två veckor idag! Vart har tiden tagit vägen?

Större och mörkare blir de helt klart och jag börjar nästan undra om Cherry smyg göder dem med kyckling eller något mellan mjölken. Som sagt... 2 veckor gamla och nästan på 100 g.... :S

Idag tänker jag faktiskt bjuda på årets första namntema... och även konstatera ett sanslöst faktum: jag har döpt en valp vid 2 veckors ålder! Med mina tidigare 2 kullar har det tagit betydligt längre tid. Men ja, det är så klart tösen som fått namn, och som ensam tös är det lättare att utmärka sig i syskonskaran ;)

Temat för Cherrys kull är "Rebellious Elements".... Något som kanske behöver förtydligas... Element brukar ju oftast inte vara fullt så rebelliska... men i det här fallet rör det sig så klart om de Fyra Elementen. Eld, Vatten, Luft och Jord. Fast ja, ganska trist med en valp som heter "Water"... så det blir lite varianter på de fyra elementen här ;) Resten av namnet säger sig egentligen självt: Rebelliska!



Så jag ber att få presentera den numera namngivna tösen:

Starshine Ferrets Rain of Riot



Vad pojkarna ska få heta skvallrar jag inte om föräns jag vet vem som vill heta vad.



Dagens vikter:

Rosa 97 g

Gul 94 g

Ofärgad 80 g

Rain of Riot 74 g










cibatuchsi

åhhh det er unfair at smide billeder op af sådanne nogen lækre hvalpe.... sara skam dig

FerretParadise

Så fik hun endelig sit navn, den smukke Rain. :) :love:

De her hvalpe er virkelig smukke, jeg glæder mig rigtig meget til at se hvordan de udvikler sig.
Puha godt jeg ikke skal vælge nu, det ville være umuligt. :lol:
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

valparna tackar så mycket för berömmet :D
ja, jag längtar verkligen tills de blir liiite större så man kan se hur de ser ut :D

alvin

Hvor er de kære og ser så søde ud <3

www.fraekkefritter.dk

Starshineferrets

tja.. låter bilderna tala för sig själva ;)




tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

cibatuchsi


FerretParadise

Nu var jeg lige ved at svine min pc til, jeg er nemlig ved at spise.
Sikke nogle herlige billeder. <3
Ann Hillerslev.

lussingen

Åhhh send straks den kop til Danmark <3
Geniale billeder af nogle super smukke hvalpe.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Barky

Hahahaha!! Det dér er genialt Sara! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

HB-Ferrets

Hvor er de bare rigtig søde  <3
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Starshineferrets

tusen tack :D Tyckte barnen passade ganska så bra där :D