Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Vapse spam

Startet af cibatuchsi, 8. Juni 2010, kl. 22:41

lussingen

Citat fra: cibatuchsi Dato  9. Juni 2010, kl. 07:36
Citat fra: lussingen Dato  9. Juni 2010, kl. 07:33
For søren da også hvor er de bare søde <3
Dizzy har da bare charmen i orden, hvor er han bare sød <3
Åhhh hvalpe over det hele, hvor er det dejligt :)
dizzy er en pige...hihi(der er kun to drenge, fighter og ozzy)
ja der er bare hvalpe allevejne. vi har lavet en løbegård nede i løbegåren da de ellers var spredt for alle vinde og man kunne se at malou ikk gad blive ved at løbe efter dem. men regner med at de bliver lukket ud i hele løbegården i næste uge. :)


Flot Mette! Jeg undskylder selvfølgelig mange gange til den smukke lille pige! Uanset hvilket køn de har, så er de altså bare fantastiske. Jeg er bare SÅ hvalpeskruk.....
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

HB-Ferrets

Hvor vokser de bare meget  :love: Og nøj hvor er de bare super kære alle sammen.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Lena og Peter

De er rigtige dejlige nu... De bliver bare så nusser når de får øjne.... :smelte:

cibatuchsi

^^ de har øjne... dog har nogen af dem kun et. men der er nogen der har fået begge :)

cibatuchsi

Citat fra: HB-Ferrets Dato  9. Juni 2010, kl. 22:12
Hvor vokser de bare meget  :love: Og nøj hvor er de bare super kære alle sammen.
ja det er helt vildt. for 3 dage siden vejede den største (ozzy) på 178 gram i dag ligger han på 239 gram. vores pige er gået fra 157 til 208 gram på de samme dage.

cibatuchsi

Citat fra: lussingen Dato  9. Juni 2010, kl. 13:13
Citat fra: cibatuchsi Dato  9. Juni 2010, kl. 07:36
Citat fra: lussingen Dato  9. Juni 2010, kl. 07:33
For søren da også hvor er de bare søde <3
Dizzy har da bare charmen i orden, hvor er han bare sød <3
Åhhh hvalpe over det hele, hvor er det dejligt :)
dizzy er en pige...hihi(der er kun to drenge, fighter og ozzy)
ja der er bare hvalpe allevejne. vi har lavet en løbegård nede i løbegåren da de ellers var spredt for alle vinde og man kunne se at malou ikk gad blive ved at løbe efter dem. men regner med at de bliver lukket ud i hele løbegården i næste uge. :)


Flot Mette! Jeg undskylder selvfølgelig mange gange til den smukke lille pige! Uanset hvilket køn de har, så er de altså bare fantastiske. Jeg er bare SÅ hvalpeskruk.....
vi kan jo alle tage fejl...hihi
det jo ikk til at se med det blotte øje om det er en dreng eller pige ;)

Black Diamond

Wow det var meget :)
Men vi har også nogle stor slugende hvalpe der tager helt vildt på lige nu. Somme tider tror man ens vægt må lyve. Tror det er fordi de får rigtig mad nu.  :dans:

HB-Ferrets

Årrrh øjne... Vil se billeder hvor bebiserne har øjne  :fnis:
Hilsen Maja
&
Alle totterne

cibatuchsi

#23
Citat fra: HB-Ferrets Dato 10. Juni 2010, kl. 21:46
Årrrh øjne... Vil se billeder hvor bebiserne har øjne  :fnis:
skulle gerne tage hovedbilleder i dag. men det bliver nok udsat til i morgen, for faldt lige over symaskinen...ups 
men kan love de er så fine :)

AlisVolatPropiis

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 hvor er de bare dejlige og jeg eeeeeeeeeeeeeeeelsker bare navnene :D