Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Aylens valpar nyfikna på världen!

Startet af Starshineferrets, 13. Juni 2010, kl. 22:40

Starshineferrets

Vilken chock jag fick när vi kom hem från Norge idag! Massor med ögon och stora stora barn! Flera utav dem har öppnat ett eller två ögon helt och de andra är på god väg! Alldeles ljuvliga, busiga och oerhört hungriga barn!


Nu har även några utav valparna fått namn! Töserna samt en utav pojkarna nämare bestämt.



Temat för Aylens och Àmors kull är " Lovely Stars"...vet inte om det behöver någon ytterligare förklaring men ja, Amor = kärlek, förutom det är både Aylen och Amor två utav mina mest kärleksfulla illrar. Stjärnbiten är nog inte särskilt svår att lista ut vart den kommer ifrån ;)



Så jag ber att få presentera:



StarshineFerrets Navi of Seduction (gul hona) 192 g

StarshineFerrets Sinistra of Amity (rosa hona) 192 g

StarshineFerrets Lyra of Affinity (ljusrosa hona) 185 g

StarshineFerrets Lynx of Delight (gulrosa hona) 193 g

StarshineFerrets Pyxis of Devotion (minitös) 151 g

StarshineFerrets Cepheus of Passion (rosa hane) 235 g



Ännu utan namn:

Ofärgad hane 229 g

Gul hane 220 g

Ljusrosa 218 g




































cibatuchsi

jeg er solgt Sara, hvornår sender du dem alle herhjem til mig....thihi

FerretParadise

Først Sara vil jeg takke for nogle helt fantastiske dage, jeg har virkelig hygget mig utrolig meget. :)
Jeg håber ikke, at dette bliver den eneste gang vi tager på udstilling sammen, jeg håber virkelig, at det er noget der skal gentages.

Navi min lille skat, hvor ser du bare smuk ud. <3
Og du har fået øjne, hold op der er sket meget med dig siden i fredags.
Jeg synes du er så smuk, og jeg glæder mig rigtig meget til, at se dig igen om få dage.
Ann Hillerslev.

Black Diamond

Jeg er bare så vild med dine hvalpe Sara.. Hvor er de bare smukke altså :love:
Og altså hvem der havde dine evner til at tage hvalpe billeder :fnis:

Starshineferrets

Daisy: hihihi när de har demolerat mitt hem :D
Ann: Vi har hygget os helt vilt! Så tusen tak igen for en dejligt weekend! Og nej, jeg håber verkligen ikke det bliver siste gang vi tager på udstilling sammen... ellers blive rjeg nok nöd til at bruge mit opdretter veto :P  Ja... det er sket en hel masse siden fredag... og det kommer nok at have sket en hel masse tills du ser hende igen om et par dager :D Hun hilser at hun faktiskt bliver mere og mere nysgerring på det her Danmark alltså
Maria: Tusen tak :D haha... jeg bruger kun en god assistente og smider en sådan ca 800 billeder i skraldespanden :D

rikki

Jisses vad de har vuxit!! :o
Du kommer väl ihåg att jag har haft en Pyxis hemma en gång?
Det betyder att jag verkligen behöver ha det igen. Så det är bara att komma hit med henne.
Annars kräver jag hembesök med ALLA valpisar!! :dans:
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

lussingen

Smukke hvalpe og smukke navne!
Det går godt nok hurtigt med dem nu :S
Ann: hvor er din lille pige bare fin <3 Hende glæder jeg mig til at se når hun engang lander i Danmark :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 14. Juni 2010, kl. 07:58
Smukke hvalpe og smukke navne!
Det går godt nok hurtigt med dem nu :S
Ann: hvor er din lille pige bare fin <3 Hende glæder jeg mig til at se når hun engang lander i Danmark :)
Ja det må være ret sjovt for dig, at se Navi, og følge hende i hendes opvækst, nu hun engang bliver mor til dine kommende hvalpe.
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 14. Juni 2010, kl. 08:03
Citat fra: lussingen Dato 14. Juni 2010, kl. 07:58
Smukke hvalpe og smukke navne!
Det går godt nok hurtigt med dem nu :S
Ann: hvor er din lille pige bare fin <3 Hende glæder jeg mig til at se når hun engang lander i Danmark :)
Ja det må være ret sjovt for dig, at se Navi, og følge hende i hendes opvækst, nu hun engang bliver mor til dine kommende hvalpe.

Ja det er virkelig sjovt at se moren til vores kommende hvalpe! Jeg synes hun er utrolig smuk, men det synes jeg alle Saras hvalpe er! Og ja, det er altså lidt sjovt at kunne følge forældredyrene helt fra de er små....
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Citatjeg er solgt Sara, hvornår sender du dem alle herhjem til mig....thihi
Niksen Daisy! Jeg vil have dem...ALLE SAMMEN!! Jeg er ved at planlægge en kidnapningsrejse til Sverige, så Sara kan "desværre" ikke sende nogen hjem til nogen som helst!!! Hehe...
De er sgu for dejlige...jeg ville seriøst ønske at jeg faktisk skulle have en, i stedet for bare at sidde og fantasere om kidnapninger osv...

FerretParadise

Tænk om få dage skal jeg kysse på dem alle sammen igen, og denne gang kan Navi se mig. :)
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

Citat fra: mette11 Dato 14. Juni 2010, kl. 08:54
Citatjeg er solgt Sara, hvornår sender du dem alle herhjem til mig....thihi
Niksen Daisy! Jeg vil have dem...ALLE SAMMEN!! Jeg er ved at planlægge en kidnapningsrejse til Sverige, så Sara kan "desværre" ikke sende nogen hjem til nogen som helst!!! Hehe...
De er sgu for dejlige...jeg ville seriøst ønske at jeg faktisk skulle have en, i stedet for bare at sidde og fantasere om kidnapninger osv...
kan vi så ikke dele. hihi
for ja det er nogen vildt lækre hvalpe

alvin

Hvor er de bare dejlige og sååååå smukke.

www.fraekkefritter.dk

mette11

Citatkan vi så ikke dele. hihi
for ja det er nogen vildt lækre hvalpe
Ja ok det går nok...der er jo heldigvis en del af dem... :dans:

Starshineferrets

Hahahaha va söta ni är! Mette jag är rädd för att du nog får en Ann efter dig om du tar precis alla valpar.. och jag misstänker att då kommer silkesvantarna av :D
Men en liten valp märker nog ingen om du kidnappar :D