Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Aylens valpar nyfikna på världen!

Startet af Starshineferrets, 13. Juni 2010, kl. 22:40

mette11

CitatMen en liten valp märker nog ingen om du kidnappar
Hehe...jeg er nu bange for at det ville blive bemærket herhjemme...men jeg er sgu seriøst fristet til at kidnappe en!! De er jo perfekte!!! De ville passe SÅ godt herhjemme...er sikker på at sådan en mørk vildtfarvet hvalp ville pynte i min nye stue sammen med den rød/hvide seng!!!  ;)

cibatuchsi

Citat fra: mette11 Dato 14. Juni 2010, kl. 11:45
CitatMen en liten valp märker nog ingen om du kidnappar
Hehe...jeg er nu bange for at det ville blive bemærket herhjemme...men jeg er sgu seriøst fristet til at kidnappe en!! De er jo perfekte!!! De ville passe SÅ godt herhjemme...er sikker på at sådan en mørk vildtfarvet hvalp ville pynte i min nye stue sammen med den rød/hvide seng!!!  ;)
uha ja det ville da være perfekt:)
og når den bliver opdaget derhjemme kan du jo bare se uskyldig ud og sige jamen den fulgte efter mig....hihi

Starshineferrets

du kan ju alltid säga att den hörde till puffen :D

mette11

HAHAHA...ja det var sådan en bonus når man købte tre senge, så kom der en hvalp med!!! Det må jeg sgu sige til Jonas når han opdager det...den var god!!
"Nej skat, jeg har IKKE bestilt en hvalp...den fulgte bare med" Kan lige se det for mig... :dans:

Lena og Peter

Først tak for i lørdags... Det var rigtig dejligt endelig at få snakkede med dig... Super hyggeligt, så jeg håber da ikke det var sidste gang... ;)

Ja.. man kan jo ikke bare tage på udstilling og så tro at de små ikke vil benytte sig af det til at vokse helt vildt... :lol:

Men hold op hvor er de bare dejlige... Glæder mig helt til at Ann kommer ned til os når vi skal til Tyskland... Så skal JEG nemlig rigtig nusse med dem.... :dans:

Starshineferrets

Mette: hehehe exakt! Köp 3 och få en valp på köpet :D
Ilderbanden: tack detsamma! Det var trevligt att få lära känna er också! Tack för komplimangerna om valparna :D