Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Luksus mor.

Startet af tzari, 16. Juni 2010, kl. 22:33

tzari

Efter vores lille diskution omkring soveværelset prøvede vi gangen og det passede den lille primadonna rigtig godt  :fnis: Her kan i se hendes fiiine løbegård(buret står permanent åben for hende)
Her er hendes luksus hvalpe rum:



Hun besluttede så i dag hvalpene ikke skulle være i redekassen mere så ledte efter et nyt sted. Hun smuglede dem ind på badeværelset i en trøje. Den trøje fik hun da lov at få ud så nu er det den nye redekasse  :fnis:


Tog nogle hurtigere billeder fra den nye "rede" af da de "små" alligevel skulle vejes. Dagens vægte er 19,21,21,22  :o



De små er også navngivet:
Temaet er "From Dusk till Dawn"
Dk Phoenix´s Golden New Dawn
Dk Phoenix´s  Rose Moon
Dk Phoenix´s Midnight sun
Dk phoenix´s Twilight eller Dk phoenix´s Blue Hour (kan ikke beslutte mig så køber har 2 at vælge imellem)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

tzari

For at slippe for mere brok skifter jeg Rose Moon ud med Blue Hour nu der er en anden, der mener hun har patent på dette navn. Til trods for det ikke stod i de kuld oversigter jeg checkede på opdrætternes hjemmesider  ;)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

alvin

De er så nuttet. <3
Rigtig fine navne.

www.fraekkefritter.dk

Amazing Ferret

Citat fra: tzari Dato 17. Juni 2010, kl. 02:53
For at slippe for mere brok skifter jeg Rose Moon ud med Blue Hour nu der er en anden, der mener hun har patent på dette navn. Til trods for det ikke stod i de kuld oversigter jeg checkede på opdrætternes hjemmesider  ;)

Nej for underligt nok døde den hvalp desværre - men brug det dog, jeg er ligeglad hvad pokker i kalder jeres dyr nu