Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Sød og kærlig familie ilder søger nyt hjem.

Startet af Dark Crystal, 21. Juni 2010, kl. 23:47

Dark Crystal

Jeg har en veninde, som jeg har lovet at sætte denne ilder til salg for. Da hun selv ikke har kræfter til det.

Lidt om pigen:

Hendes navn er: Speedy Gonzales

Hun er en smuk korthåret standart på 2 år. Hun har ikke stamtavle eller stambog. Hun er født den 1-6 2008.
Det er en sød og meget kærlig ilder pige på 2 år. Hun hedder Speedy og hun er en herlig pige helt igennem. Hun har et meget roligt temperament og er sød og nem at omgås.

Speedy er Fyldt med Krudt i numsen, derfor Hendes navn.
Hun er sød, elsker at lege og kan håndteres af børn.
Dog er hun ikke en egnet første gangs ilder, da hun kan nappe en smule. Så hun kræver en smule ilder erfaring. Men til gengæld får du den sødeste og kærligste pige man kan tænke sig. Hun er en rigtig kælepot og en af de ting hun bedst kan lide er at sidde på ens skulder og se på alt hvad der forgår i huset.

Hun er ikke steriliseret.
Med speedy følger en masse udstyr, og derfor er prisen en smule højere. Men viser det rigtige hjem for speedy, vil ejeren af hende gerne sætte prisen ned. Det vigtigste er at Speddy får en sød og kærlig familie. Hun er van til at gå med andre ildere. Hun er meget tolerant over for andre.

Prisen for Speedy er 2000kr
Der medfølger med hende. STORT bur(H 150- D 65- B 102) , lidt mad, legetøj, sele og mange andre ilderting.

Det er meget vigtigt at Speedy kommer i et hjem hvor der er tid til hende og hvor hun kan komme meget ud af buret.

Så har du plads til at dele dit hjem og hjerte med en pige, så kan hendes ejer kontaktes på Tlf.: 24 52 28 30

Her er så Speedy







Barky

Vil du ikke være sød og sige til din veninde at hun kan nok komme til at vente rigtig længe på at Speedy får et nyt hjem med den pris. ;)

Taget i betragtning at hun:
Ikke er steriliseret
Ikke har Stamtavle
Ved ik om hun er vaccineret eller har pas?
Bur er oftest ikke nødvendigt at sælge sammen ilderen hvis kravet er at hjemmet skal have haft ildere før, eller have ildere pt.

Det er ikke fordi at jeg er interesseret. Jeg tvivler bare på at nogen vil betale så meget for en ilder som er "ufærdig". En sterilisation koster også over 1000 kr. Og så har man pludselig givet 3000 for en ilder uden tavle.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Lena og Peter

Må man høre hvorfor de skal af med hende??

Dark Crystal

Hun er blevet meget syg og har ikke overskud til sine dyr mere. Hun er nød til at finde nyt hjem til dem.
Jeg snakker med hende om prisen. Men hun vil gerne gå ned til pris, hvis det rigtige hjem viser sig. Grunden til den store pris, er også alt udstyret.

Charlotte

Husk at skrive hvor i landet hun befinder sig.  ;)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Lena og Peter

Det var da rigtigt kedeligt at høre... Vi høber hun får det bedre igen... :(

Dark Crystal



Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia