Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

ARRRRGHHH

Startet af HB-Ferrets, 26. Juni 2010, kl. 20:37

HB-Ferrets

Må man godt tæve den ene hvalpe køber med den anden? For en uge siden skrev en af mine hvalpe købere at hun ikke kunne have den pige hun havde købt mere, vi aftalte at jeg satte hende til salg, og har hun ikke fået et nyt hjem inden 2 måneder kommer hun herhjem. Idag skrev den første købers sambo så at han ikke kunne have den dreng han havde købt mere, så om vi ikke kunne lave samme aftale som jeg lavede med hende den anden.  :@ Synes det er så træls når nogle unge og umiddelbart søde hvalpekøbere efter bare 8 måneder ikke vil have de dyr de har købt mere. Jeg havde ellers snakket med dem i lang tid om at det ikke bare var som at have en kanin, og at de også skulle opdrages, og at det kostede at have ildere. Det var de umiddelbart indforståede med, men den pige de købte er hverken steriliseret eller har fået 1 års vaccine og drengen har ikke fået en skide vaccine  :X
Drengen har bidt en lille smule, fordi det var hans 3. hjem hos dem, og den hvalpekøber der sælger ham nu, havde ellers højt og helligt lovet at det ville blive drengens sidste hjem....

Sorry min bitchen, men skulle lige af med nogle agrationer.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

tzari

Sådan er folk:(  De siger og lover et og gør noget helt andet og kan ikke tænke mere end MAX ½ år frem.  :X Kender følelsen  :(
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Charlotte

JA (du må gerne banke den ene med den anden).  ;)

Det er netop derfor jeg ikke har fået sat min dreng til salg endnu selvom han er kastreret og vaccineret og faktisk er helet som han skal. Folk siger en ting, og gør noget andet.  :(
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Stubba

jeg tror det nogengange kommer bag på folk, hvor meget arbejder der ligger i det.

Men ja .. for min skyld må du gerne banke den ene med den anden :P .. For det er virkelig uansvarligt af dem.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

HB-Ferrets

Hvor er det dejligt at høre at det ikke kun er mig der kan blive så'n lidt  :S :X :@ Hi Hi.
Men jeg vil give dig ret Stubba, tror ikke at nogle af de "ny"-begyndere der har anskaffet sig ilder, tænker over hvor meget det egentlig kræver.
Og jeg bliver nok også mest negativ, fordi jeg sku synes det er synd når et så ungt dyr har haft så mange forskellige hjem  :(
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Oy

Forstår slet ikke hvordan man kan 'opgive' en ilder... Jeg må indrømme, da jeg fik min første, blev jeg også ret overrumplet af HVOR meget det kræver, trods jeg følte jeg havde sat mig godt ind i det...

Men hey, så måtte jeg jo bare tilpasse mig min lille ilder og aldrig om jeg overvejede bare at 'kassere' ham igen, fordi han var mere krævende end jeg lige havde regnet med.

(Der gik også kun et halvt år, så fik jeg nr. 2. Et halvt år mere og nr. 3 fulgte :D ) - For man kan jo ikke stå for de dejlige dyr :D Krævende små væsner, men absolut det hele værd og mere til!

Håber du finder nogle gode blivende hjem til de små. For det er da synd, de skal flytte ejer :o(

SilverDragon

Jeg forstår din frustration, men så hellere at de siger de ikke vil have dyret mere end at den kommer til at blive et kæledyr, som kun sidder i sit bur og som der er ingen der vil have med at gøre.
Som tingene ser ud nu har du endnu en mulighed for at finde nogle som vil være en god familie for hvalpene.
Men ja... jeg forstår dig og man har virkelig lyst til at tage den ene og banker den anden med den første.