Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Cherrys valpar 5 veckor

Startet af Starshineferrets, 28. Juni 2010, kl. 19:50

KariN

Det er da det mindste af det :D :D Bare ilderne hygger ;) (Ja jeg har boet på et værelse med en Viril han ilder i 8 måneder, så jeg er ikke sart mere) ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

De er på tilbud her http://www.alttilhundogkat.dk/sbebobbelmaskine.6

De var udsolgt det andet sted.

Og ja hvis man kan bo sammen med en viril ilder kan man sagtens holde bacon lugten ud. Tro egentligt et eller andet sted at jeg bedre kan lide lugten af en viril ilder end lugten af baconbobler

KariN

Også mig ;) Bacon er ikke godt adr! hehe
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Citat fra: KariN Dato  5. Juli 2010, kl. 14:40
Også mig ;) Bacon er ikke godt adr! hehe

Nu har jeg bestilt så bliver det spændende om de overhovedet gider.

KariN

Du må endelig holde os opdateret omkring det, for hvis det er godt så skal jeg da prøve det til mine dyr også :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

tackar för länken :D tja.. bacon doft.... kyckling doft.. same shit egentligen :D

KariN

Sara: Ja det kan du have ret i :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Så er det sat dato på, hvornår jeg ska hente mine små vidundere, så nu kan jeg begynde at tælle dage/nætter ned. :)
Ann Hillerslev.