Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Aylens valpar 7 veckor

Startet af Starshineferrets, 1. Juli 2010, kl. 03:27

Starshineferrets

7 veckor och nu letar jag på allvar efter nödbromsen! Vart har tiden tagit vägen? De kom ju alldeles nyss! Att de ska flytta om fjuttiga 3 veckor känns ju faktiskt inte riktigt klokt... 15 veckor känns betydligt bättre... eller 20... eller... eller...

Växer gör de märkligt nog fortfarande även om de fortfarande är småttingar i mina ögon. Fart på dem är det däremot.. massor med fart! Att fota dem nu är minst sagt omöjligt därför tog vi till silvertejpen den här gången... på allvar! Två enormt svettiga och utmattade tanter insåg efter ca 7 minuter att vi inte hade en enda chans! Hur något så litet kan springa så fort samt vara precis överallt på en och samma gång är helt ofattbart! De är precis lika envetna, nyfikna och pestiga som vuxna illrar trotts sin ringa ålder så när de inte vill så vill de verkligen inte och alla dagsgamla kycklingar i världen kan inte ens råda bot på det.

Dagens vikter:
Navi 447 g
Lynx 455 g
Pyxis 377 g
Lyra 429 g
Sinistra 436 g
Zeal 499 g
Cepheus 502 g
Crush 517 g
Antares 544 g

Navi som blir Danska om ca 3 veckor




Lynx flyttar hem tilll Fuzzytales ferrets i Norge




Lyra Söker troligtvis fortfarande efter ett nytt hem att flytta till




Sinistra blir även hon Norska




Pyxis stannar här i Sverige hos en av mina tidigare valpköpare




Zeal fortsätter även han att vara svensk




Cepheus även han en svensk pojk!




Crush flyttar till Danmark om några få veckor!




Antares stannar även han i Sverige



Ferretmania

Smukke hvalpe og sikke nogen skønne billeder

FerretParadise

#2
Hvor er de altså bare blevet store, super hurtigt, jeg kan huske da jeg så dem hjemme hos dig, da var de selcfølgelig også skide søde, og havde lige lært at gå.
Nu ligner de jo for alvor rigtige ildere, og jeg er fuldstændig forelsket i dem alle sammen.
Det bliver sjovt i fremtiden, at ses på forskellige udstillinger, og på den måde følge de andre søskene.

Lyra den smukke pige, jeg er helt sikker på, at der kun går få dage, så er der kommet en ny køber til hende. Man smelter jo ved at se disse billeder af hende. :)

Ja tænk, om ca. 3 uger, så skal Navi flytte her hjem. Det er jo lige om lidt, og alligevel om 100 år. ;) :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Hvor går tiden dog bare hurtigt! Og hvor er de bare blevet store og smukke allesammen :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Hvor er de dejlige <3

Det er farligt at kigge i den her tråd, specielt nu hvor Lyra mangler et hjem.. Altså altså.. Smukke smukke vapser :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Citat fra: KariN Dato  1. Juli 2010, kl. 09:56
Hvor er de dejlige <3

Det er farligt at kigge i den her tråd, specielt nu hvor Lyra mangler et hjem.. Altså altså.. Smukke smukke vapser :D
Ja det kunne da være sjovt, hvis vi havde to søstre. ;)
Ann Hillerslev.

ilderhjemmet

Karina: jeg giver dig helt ret, det er farligt at kikke i tråden - smukke smukke hvalpe  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Starshineferrets

Tack allihop vad ni är söta!
Ja, nu börjar dem mer och mer likna riktiga illrar helt klart allihop :D

KariN

Ann: Ja så ville vi have endu et søskende-par ;) Det er virkelig fristende, for hvor er hun dog smuk <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Citat fra: KariN Dato  1. Juli 2010, kl. 12:53
Ann: Ja så ville vi have endu et søskende-par ;) Det er virkelig fristende, for hvor er hun dog smuk <3
Ja spørger du mig, så synes jeg du skulle skrive til Sara. ;)
Ann Hillerslev.

KariN

Jeg tror jeg bliver nød til at vende den med Jack først ;) han bliver måske ikke så begejstret for at jeg pludselig kommer hjem med en ilder mere ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

CitatJeg tror jeg bliver nød til at vende den med Jack først ;) han bliver måske ikke så begejstret for at jeg pludselig kommer hjem med en ilder mere ;)
Kender problemet...hvis det ikke var for Jonas, så havde jeg også skrevet pænt til Sara og sagt at jeg godt ville være den lykkelige ejer af en af hendes super dejlige hvalpe...men ak...Jonas mener vi har rigeligt!! DUMME JONAS!!!  :(

Emils far

Dejligt at jeg ikke behøver at spørge om lov... :P så måske er der 4 ildere med til næste udstilling.....dog en anden ilderhvalp, men sikkert lige dejlig som de her

Starshineferrets

Citat fra: Emils far Dato  1. Juli 2010, kl. 20:57
Dejligt at jeg ikke behøver at spørge om lov... :P så måske er der 4 ildere med til næste udstilling.....dog en anden ilderhvalp, men sikkert lige dejlig som de her

En av de stora fördelarna med att bara vara en själv och illrarna :D Tycker definitivt att en 4 iller skulle passa dig uuuutmärkt Lars *blink*

Dark Crystal

Hvor er det bare nogle dejlige billeder Sara. Er helt vild med Navi. Hun er bare så smuk <3