Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Cherrys valpar 6 veckor

Startet af Starshineferrets, 5. Juli 2010, kl. 20:49

Starshineferrets

Gnöööök nu börjar det snart bli dags att sätta paus på även den här kullen! Hur tusan gick det så snabbt? När han de bli 6 veckor och var var jag då någonstans?
Som tur är så stannar åtminstone en valp ur den här kullen hos mig, och en utav grabbarna blir kvar tills han är 15 veckor... men de andra två.... snyft....sagt det förr men säger det igen: flytt vid 10 veckor är fullständigt löjligt! Jag hinner ju inte med! 6 månader känns betydligt mera rimligt... men ja... hmm undrar om jag skulle klara att låta någon flytta alls då?



Sötaste barnen fortsätter att växa, både i storlek och mentalt. När de är ute med fuskonen är de kaxigast i stan i början, men sen gnökar de ikapp och kommer tutandes till mig eller Aylen som tittar lite förvirrat på dem och undrar varför hon har så många barn som inte är svarta.. och hur det gick till... sedan blänger hon surt på Amor och undrar om han varit ute på dåligheter för att sedan putsa valpen lite och fortsätta se allmänt konfunderad ut.



De ser hysteriskt roliga ut bredvid Aylens valpar, de är i princip lika stora, men betydligt bredare och kraftigare men de stapplar runt och vinglar omkring när de försöker tuta ikapp med fuskonen som lätt hinner i från dem på numera nästan stadiga ben.



Dagens vikter:

Rain 394 g

Fire 468 g

Ashes 407 g

Wind 394 g
























FerretParadise

De er bare så smukke alle sammen. <3
Ja de vokser altså godt nok hurtigt, det er jo ikke lang tid siden, at de ikke havde fået øjne endnu.
Jeg synes at Rain er rigtig smuk, virkelig, hun bliver en hård konkurrent på de kommende udstillinger.
Men jeg synes dog, og heldigvis, at Fire er den smukkeste af dem alle. <3
Ann Hillerslev.

KariN

De er allesammen vildt smukke Sara :D

Åhh hvor jeg dog elsker ilder-hvalpe :D :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten


Eliza

Hvor er de blevet store  :o
Jeg glæder mig faktisk rigtig meget til at se dem, når vi kommer og kidnapper et par stykker af dine hvalpe med Ann  :lol: :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Ferretmania


FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato  6. Juli 2010, kl. 13:00
Hvor er de blevet store  :o
Jeg glæder mig faktisk rigtig meget til at se dem, når vi kommer og kidnapper et par stykker af dine hvalpe med Ann  :lol: :dans:
Mon ikke vil kan få listet en ekstra ind i kassen?
Det opdager Sara da aldrig... Der er jo en ledig pige, mon ikke hun kunne tænke sig at blive dansk også? :lol:
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

hahaha ja.. lige nu med ehh.. 14 hvalpe her så er der stor risk at jeg ikke opdager det för det er forsent :P Ja.. Lyra siger at hun gerne kan blive Dansker... det lyder sgu som noet sjovt.... mon man kan spise dansker? Eller er det noet man leger med?

Eliza

Tror helst det er nogle(noget) man leger med, men der er dem der mener at det er noget man kan spise  :lol:

Sara jeg vil godt bytte med tre tosser der mener at det er tidspunktet at skifte pels på, selvom jeg har prøvet at forklare, at der ikke findes en kortere pels end sommerpels..  :nej:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dark Crystal

Hvor ville jeg ønske jeg kunne tage sådan nogle smukke billeder :fnis:
Og de er bare så dejlige dine hvalpe i år Sara. Heldige dem der skal havde en af dem :)

Starshineferrets

tack så mycket :D

nu har det ju gått hela ehhhh TVÅ dagar sedan senaste bilderna... dags för fler ;)




























FerretParadise

Åh for fanden da også, nu sidder jeg med tårer i øjnene.
Gud hvor er min dreng bare smuk, så meget, at det gør helt ondt i mit hjerte. <3 <3
Ann Hillerslev.

alvin

De er virkelig smukke og ser så kære ud :)

www.fraekkefritter.dk