Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Aylens valpar 8 veckor

Startet af Starshineferrets, 7. Juli 2010, kl. 17:08

Starshineferrets

Busbarn! Överallt! Och då menar jag (nästan) överallt... eller ja.. de är i alla fall markbundna de här barnen, men ja, visst tusan har jag en valp mellan tårna, under hälen, inuti skon, under rumpan när jag sitter på golvet, i BH:n, på väg ner i byxorna, i städskåpet och 64 andra ställen jag är helt övertygad om att man inte bör ha en eller flera valpar på! Buskul är det i alla fall i hallen och köket, Aylen har tagit paus från mamma rollen och kikar väl mest till valparna ett par gånger per dygn, istället har hon lämpat över barnuppfostran på pappa Àmor som så smått börjar tycka att valpar e ganska så kul.... vänta bara tills de börjar be om högre veckopeng säger jag bara! Med 19 ungar att försörja har hans kyckling ranson krymp dramatiskt. Försöker desperat hävda att det är smått ofräscht att lagra dagsgamla kycklingar bakom elementet tills valparna fyller 18 och behöver cash till nya lyan.. tipsade om sparkonto hos handelsbanken, men nej, han ville absolut inte höra på sådant trams och petade raskt in en kyckling till. Suck... jag har ju inte en enda chans här hemma helt klart!

Barnen travade upp i vikt igår... för att sedan går ner igen idag... helt klart missnöjda med den nya maten jag serverade igår kväll... men jag har utlovat kompensation ikväll i form av smaskig kyckling och inälvsmat!

Dagens vikter:
Crush 619 g
Antares 641 g
Zeal 576 g
Cepheus 599 g
Pyxis 404 g
Lyra 444 g
Sinistra 486 g
Navi 481 g
Lynx 491 g




































lille_jill


FerretParadise

Hyyylll jeg vil ha flere billeder af Navi. ;)

Ja de er alle bare super smukke. <3
Ann Hillerslev.

Snabeldyr

uf hvor er de lækre... de minder alle om min serenity da hun var lille, det bringer minder frem
Stealing our hearts, then our sanity

Starshineferrets

tusen tak ::D

Ej Ann. du må ta en snak med din tös.. hun gad slett ikke idag :P

Dark Crystal

Hvor er de bare super smukke :love:

FerretParadise

Navi pige nu må du lige høre hvad jeg siger til dig.
Det er mig der var og besøge dig for snart 1 mdr siden, og vi blev lidt glade for hinanden, du lå bla og sov i mine hæder, og jeg gav dig en masse kysser.
Om ikke så længe, så skal du flytte hjem til mig, vi to skal blive rigtig gode venner, og jeg vil gøre alt for, at du får et sjovt liv hos mig, fyldt med kærlighed.
Jeg er så spændt på at se dig igen, jeg kan næsten ikke vente, så et par billeder af dig, ville gøre mig meget glad.
Så søde Navi tøssepige, vil du ikke nok stå stille, når din madmor vil tage nogle billeder af dig til mig?
Ann Hillerslev.

tzari

wow tiden går hurtigt sikke store de er blevet  :love:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Ferretmania

Meget smukke og meget fotogene hvalpe :)

lussingen

For hel.... hvor er de smukke <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

alvin

Hvor er de lækre og så smuk :)

www.fraekkefritter.dk

Eliza

Når jeg ser sådan nogle dejlige billeder af min lille charmetrold, så føles et par uger som uendelig laaaaaaaang tid...
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

hihi inte såååå länge ju! Before you know it har du fått hem ditt monster.. och du har en uppfödare som tjatar om nya bilder istället :D

Eliza

Så håber jeg der følger et kamera med til at tage billederne  :lol: Er faktisk ved at være lidt træt af ikke at have et..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

HAHAH but ofcourse :D En rosa kamera :D