Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Aylens valpar 9 veckor

Startet af Starshineferrets, 15. Juli 2010, kl. 00:09

Starshineferrets

Sådär ja... äntligen hittade jag nödbromsen! För självklart är det ju inte ok att barnen börjar flytta om en futtig liten vecka...hittade en stor röd knapp det stod STOP på... så detta innebär självklart, kära valpköpare, att vi syns någon gång till jul :D
Hinner ju inte gosa färdigt med dem på den här korta tiden, men fram emot jul så har de antagligen drivit mig smått från vettet allihop, så då kanske jag kan låta dem flytta :D



Fullt ös här de senaste dagarna med besök... stackars människor. Fyrtifjorton valpar som klättrar, hänger och drar i alla extremiteter och tävlar om uppmärksamhet!

Att ta sig genom köket är ett träningspass vill jag lova, zick-zacka mellan valparna och försöka att inte trampa fast dem i golvet är vad jag sysslar mest med... eller ja, det och att försöka plocka ut minst 100 valpar och förälrar ur kyl och frys... vilket har lett till att för att undvika det, öppnar jag helt enkelt inte kylen mera. Hungrig eller ej.. det är inte värt det! De är överallt, anfaller grönsakslådan i organiserad grupp, gör kamikaze attacker på smörgåspålägget och ja... ger mig träningsverk i armarna av att plocka ut dem snabbt som attan och försöka stänga kylskäpsdörren. För att sedan inse at tdet saknas en valp... bara att öppna och plocka ut Pyxis ur brödpåsen och hoppas ingen annan hunnit in undertiden.



Veterinär tid är nu i alla fall bokad till nästa onsdag då de blir 10 veckor. Stackars veterinär säger jag bara... ca 20 illrar kommer att invadera kliniken... bord ekanske ta med mig lite lugnande åt henne för säkerhetsskull... (och till mig!)



Dagens vikter:

sinistra 561 g

Navi 556 g

Lyra 586 g

Pyxis 457 g

Lyra 538 g

Crush 742 g

Cepheus 698 g

Zeal 756 g

Antares 730 g




































FerretParadise

Hvor er de altså bare mega smukke, det er jo næste ufatteligt. :)
Og min kære Navi pigen, hun er selvfølgelig den aller aller smukkeste af dem alle sammen.
Jeg glæder mig virkelig meget til, at jeg ska se hende igen, om få dage. :)
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

-kidnapningsgrejet er pakket....en madpakke...vandrestøvler -tjek....gaffatape tjek...togbillet til sverige...tjek....
.....adresse....hmmm...går bare efter et lyserødt skær på nattehimlen og en svag duft af candyfloss og ilder :D

MINE!!!

Dark Crystal

Hvor er de blevet STORE :o. Syndes pludselig mine virker enormt små :fnis:
Syndes tiden går alt for stærkt. De bliver så store så hurtigt. Og nu skal de snart flytte :(
Det bliver godt nok hårdt at sige farvel til dem  :X
Men det er dejligt at vi har fundet nogle gode hjem til dem. Glæder mig til at følge dine :love:

mette11

Citat-kidnapningsgrejet er pakket....en madpakke...vandrestøvler -tjek....gaffatape tjek...togbillet til sverige...tjek....
.....adresse....hmmm...går bare efter et lyserødt skær på nattehimlen og en svag duft af candyfloss og ilder
Hvad tid skal vi mødes på stationen?? Jeg er også klar... :dans:

Sølvsten

De ser så søde og uskyldige ud, men man kan jo tage fejl!

Robert

Hvor er de bare flotte. gad godt at ege dem alle sammen he he. Men lige nu har jeg dog nok med buster og tror også buster har det fint med at være alene. han syntes det er mere spændene at undersøge alt ting end at lege. Men nu må jeg se hvordan han bliver når han bliver kastrert :) stakkels dyr he he når men han tænker nok ikke så meget over det :)

PiaLyng

Hvor er de super smukke, Sara !

Eliza

Min lille smukke dreng nu er der ik længe til du skal sætte gang i lejligheden herhjemme.. Du er altså også smukkere end søster Navi (ikke høre på den dumme dame)  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.