Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Aylens valpar 10 veckor

Startet af Starshineferrets, 22. Juli 2010, kl. 22:59

Starshineferrets

Igår tutade vi mot veterinären... spott och fräs sade valparna helt klart! Inte ett dugg uppskattat, men mus och fiskolja efteråt var helt klart uppskattat!



Nu börjar de faktiskt kännas ganska så stora, men fortfarande valpiga som få i beteende. Tuggar och testar och klänger på en så fort man promenerar runt hos dem. Mot mig är de oerhört trevliga och goa, men ja, återigen får andra stackare inte samma behandling... där testar vi så mycket vi kan tills det sägs ifrån. Men jag kan ju inte påstå att de är otrevliga barn, bara busiga och överenergiskt glada :D Men visst får mina kära valpköpare att göra ett tag ;)



Pyxis flyttade hem till sin nya familj igår och Lynx, Sinistra och fuskonet Ayla tutade i eftermiddags mot Norge, och jag väntar med spänning på uppdateringar om hur det går med mina små odjur!



Det börjar verkligen känns tomt här hemma!



Dagens vikter:

Lynx 638 g

Sinistra 620 g

Lyra 615 g

Navi 647 g

Cepheus 833 g

Crush 817 g

Zeal 903 g

Antares 886 g



Pyxis vägde i tisdags 516 g - lillskruttan!
































alvin

Rigtige smukke fritte børn

www.fraekkefritter.dk

FerretParadise

Hvor er de altså store, de ser så voksne ud, tænk at de bare er 10 uger.
Som tiden dog er gået hurtigt, det føles som om det er få uger siden, at de blev født, og nu er de allerede ved at flytte hjemmefra.

Cruch er da godt nok en smuk dreng, ja altså, de er jo alle super smukke.
Og selvfølgelig mest min lille tøs. <3
Ann Hillerslev.

KariN

De bliver smukkere og smukkere for hver gang du uploader billeder Sara :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Nåååårrrhhhh, hvor er de bare dejlige. Jeg vil ha, jeg vil ha, jeg vil ha, JEG VIL HA!!!!!!!!!!!!! :-$
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 23. Juli 2010, kl. 08:40
Nåååårrrhhhh, hvor er de bare dejlige. Jeg vil ha, jeg vil ha, jeg vil ha, JEG VIL HA!!!!!!!!!!!!! :-$
Du bliver tvangs inviteret til at komme og nusse med Fire og Navi. Tit.
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 23. Juli 2010, kl. 08:49
Citat fra: lussingen Dato 23. Juli 2010, kl. 08:40
Nåååårrrhhhh, hvor er de bare dejlige. Jeg vil ha, jeg vil ha, jeg vil ha, JEG VIL HA!!!!!!!!!!!!! :-$
Du bliver tvangs inviteret til at komme og nusse med Fire og Navi. Tit.

Åhhh det glæder jeg mig til!!! Hvor er jeg dog hvalpeskruk. Jeg glæder mig så meget til at se Navi og Fire og mærke dem og dufte dem og røre dem og smage dem (aiii okay... måske ikke... Griner)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Starshineferrets

tuse tack :D

det är nog risk för att dem smakar på dig istället Mette hehehe

AlisVolatPropiis

åh det er bare gået så hurtigt -knapt så hurtigt for Ann :lol: men hvor er de skønne og smukke og og og der findes bare ikke nok positive tillægsord til dine to kuld i år Sara o.O

Eliza

Hvor er det vildt de er blevet så store så hurtigt..
Ann skal vi ikke bare blive enige om at Navi er den smukkeste pige og Crush er den smukkeste dreng, for fredens skyld?  :lol:
Og kan jeg sige andet end IMORGEN Crush så er du MIN og KUN MIN..  :dans: :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 23. Juli 2010, kl. 12:08
Hvor er det vildt de er blevet så store så hurtigt..
Ann skal vi ikke bare blive enige om at Navi er den smukkeste pige og Crush er den smukkeste dreng, for fredens skyld?  :lol:
Og kan jeg sige andet end IMORGEN Crush så er du MIN og KUN MIN..  :dans: :lol:

Jo det kan vi da sagtens blive enige om, ud af disse hvalpe. Men ikke ud af alle Sara's hvalpe i år.
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: Starshineferrets Dato 23. Juli 2010, kl. 10:30
tuse tack :D

det är nog risk för att dem smakar på dig istället Mette hehehe

Griner. Så er det ikke første gang jeg bliver smagt på...
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Åh Ann havde virkelig håbet du ikke ville nævne det, nu skal vi jo være uvenner på hele turen alligevel  :lol: :lol: Hehe..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 23. Juli 2010, kl. 12:14
Åh Ann havde virkelig håbet du ikke ville nævne det, nu skal vi jo være uvenner på hele turen alligevel  :lol: :lol: Hehe..
Åh ja, og tænk så på, at i fremtiden, så vil de være i samme klasse på udstillingerne. Håber vi kan skiftes til at vinde, uden at kommer til at sparke til hinanden. :lol: :P
Ann Hillerslev.

Eliza

Ann du tager jo på MANGE flere udstillinger end mig, så synes det er mest fair hvis jeg må vinde dem jeg deltager på  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.