Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Aylens valpar 10 veckor

Startet af Starshineferrets, 22. Juli 2010, kl. 22:59

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 23. Juli 2010, kl. 12:45
Ann du tager jo på MANGE flere udstillinger end mig, så synes det er mest fair hvis jeg må vinde dem jeg deltager på  :lol:
Du kan da bare tage med mig, når jeg tager afsted. :P
Ann Hillerslev.

KariN

Eliza: Man kan ligeså godt lade være med at stille op mod Ann på udstillinger, hendes dyr har det med at vinde ;) *G*

Jeg glæder mig helt på jeres vegne til at i skal op og hente dem i morgen :D Glæder mig til at se billeder af dem i deres nye hjem :D og ikke midst til at møde dem :D :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

Nu har alla valpisarna utom Antares flyttat till sina nya hem!


I onsdags flyttade ju Pyxis, det var visst lite läskigt att lämna mamma och syskon men nu verkar det gå lite bättre!



I Torsdags var det dags för terror duon Lynx & Ayla att bege sig till sitt nya hem i Norge, so far verkar de hålla sig i skinnet! samtidigt begav sig Sinistra till sin nya matte i Norge och än så länge verkar det gå riktigt bra!



I fredags kväll var det dags att säga hejdå till Cepheus som flyttade hem till matte, husse & nye storebror. Hoppas lillkillen sköter sig nu!



Idag var det stora flyttdagen. imorse tuffade Zeal till sitt nya hem i Örebro, och än så länge sköter sig sötnosen! Strax därefter tutade lilla Lyra mot Norge, och jag hoppas att allt kommer att gå bra!

Lite senare började Crush & Navi sin resa ner mot Danmark.



Nu är det oerhört tomt här hemma vill jag lova! Cherry och valparna fick flytta in i kök och hall, medans Aylen och Antares flyttade in i senior gänget. Än så länge går det bra förutom att supermorsan Aylen tycker Ludde förtjänar sig en omgång då och då, men jag tror det ger sig snart.



Puss till alla mina söta valpar som flyttat och stor kram till mina underbara valpköpare! Hoppas nu allt går bra, men tveka inte att höra av er, vad det än må vara!



FerretParadise

Sikke et dejligt billede. :)

Jeg kan hilse fra Navi og sige, at her hjemme er der noget meget sjovt legetøj: Juana. :lol:
Jeg skal nok holde dig opdateret Sara, og tusind tak, fordi du lod Navi blive min lille prinsesse. :)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

HAHAH alltså Navi.. du skall ikke bruge Juana som pibedyr!!
Hun får det bare så dejligt hos dig :D

FerretParadise

Jeg er forelsket i Navi-tøsen, hun er bare noget af det sødeste.
Hun kommer hele tiden hen til mig, kravler op af mig, eller bare vil lege eller nusse. Hun vil også hele tiden kysse, hun har ikke en eneste gang forsøgt at bide i mig, og så bruger hun bakkerne.
Hvilken vidunderlig hvalp. <3
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

ej hvor er det bare dejligt at höre Ann! jeg bliver helt varm i hjertet<3