Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Vi nyder det gode vejr (Fires hvalpe 6 uger)

Startet af tzari, 23. Juli 2010, kl. 23:27

tzari

Var lige heldig at have besøg af AMT idag så vi fik taget 6 ugers billeder af de små.

Her er mine fælles billeder fra venstre orange,rød,sort og grøn



Rød pige. Hun er kuldets forsigtige pige og meget kontakt søgende. Hun ville blive den perfekte begynder ilder.... og hun mangler en ny slave  :P



Sort pige er modig og udforskende hun er en kælegris og vakler imellem at beholde hende eller grøn. Alt tyder dog på det er grøn jeg beholder da sort pt er den mindste og jeg mangler størrelse i min linie(ret æv har et godt øje til hende her så håber hun snart går amok med størrelse )  :X



Orange pige. Hun er kongens efterfølger. Er hendes mor eller søskende i nærheden er hun frygtelig modig eller er hun forsigtig og trygheds søgende. Hun søger også ny slave  ;)



Grøn er en modig og frembrusende tæve. Hun er pt den største af pigerne og et fjollehoved uden lige. Desuden er hun meget opsøgende....overfor mig. Så burde nok beholde hende her og ender nok med det når jeg engang indser det selv



Orange og rød hygger

Navnene kommer først på når de har ejere da jeg vil give de købere der kommer først første valg på navnene.

Håber i overlever billedet kommer en dag for tidlig

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Starshineferrets


lille_jill


Katrine

åhh de er bare så dejlige, især sort  :love:
Ildere: Loppen & Bamse

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Lena og Peter


Tendzin

mht det med hvem du skal beholde, vil jeg sige grøn. hvis hun har valgt dig, er der ikke mere at diskutere :D prøvede det selv da jeg besøgte et internat for at få en hankat med hjem. endte med en lille sød mispige, ikke ville holde op med at følge efter mig og så besluttede jeg at tage hende med hjem. det var meget skægt, for hun havde helt ret. vi passer super godt sammen og kia har snart boet her i 3 år og skulle gerne blive i mindst 15 år endnu :D

tzari

Grøn bliver også beholdt og måske sort. Sort flytter KUN hvis det perfekte hjem på Fyn melder sig hun er nemlig min lille yngling  :-$
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

AnneME