Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Nedkøling i sommervarmen?

Startet af PetPile, 28. Juli 2010, kl. 02:20

Stephanie

Mine piller fleecen af, havde på et tidspunkt lavet sådan en løsning.

Nu er jeg så istedet for sodavandsflasker gået over til køleelementer. De er nemmere at have med at gøre hvis ens fryser ikke er den største, mine bliver bare stablet ovenpå hinanden. De behøver ikke nogen speciellavet indpakning, da jeg bare kan tage en af dyrenes sovepose og lægge den i, og så har dyrene nemmere ved at lægge sig ovenpå dem, hvis det er det de har lyst til. Dog holder de sig ikke frosne i lige så lang tid som flaskerne.

(Pia, bliver dyrene kølet ned af blæseren? For i og med at ildere ikke sveder så fungerer en blæser jo ikke på samme måde som hos os mennesker, jeg har dog overvejet at købe en blæser til at have i transportkassen, så kan de lige få noget vand i nakken og blive kølet ned på den måde)

PiaLyng

Stephanie - mine har godt ku' li vores normale blæser stod foran deres bur, så fik de bare lidt vand på sig, og så var de "normale" igen her i sommervarmen..
Nu har jeg så valgt at købe en jeg kan sætte på deres bur og i deres transportkasse - lidt til udstillinger eller bare en varm sommerdag.

-undskyld offtopic.

NannaMB

Hvor kan man få fat i sådan en blæser? ;)