Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Idéer til at underholde Sally med

Startet af Sølvsten, 2. August 2010, kl. 19:24

Sølvsten

Er der nogle af jer der kan hjælpe mig med gode idéer til at underholde Sally med i buret.

Hun er blevet så frisk så nu skal der atså ske noget. Vi har hende ude flere gange om dagen men der er alt for meget krudt i hende til at hun vil sidde og nusse.

Har hængt ting med lyde i op givet hende diverse bolde og små bamser men det er jo ikke nok.

Hjælp tak!

AlisVolatPropiis

små pakker med godbidder, lad hende snuse og arbejde for det :) men på begrænset plads...og nok ikke en godbidsbold, men en foldet toiletrulle måske? nogle forsigtige tricks? udfordr hendes hjerne :)

NannaMB

Jeg har givet ego en tennis bold i buret det er et hit.

Sølvsten

Ser først jeres svar nu. Tennisbolden er allerede blevet kedelig. Jeg vil prøve med toiletrulle og godbidder det har jeg faktisk ikke prøvet i buret. Hold op hvor hun keder sig. Jeg er spændt på hvordan det vil gå når hun må komme ud og løbe igen. Jeg har hende oppe mange gange om dagen men det gider hun jo ikke så hun bider løs for at komme ned. jeg har så ondt af hende.

Sølvsten

Tak Trine Det var et hit med toiletrullen. Hun gider dog ikke spise godbidderne men hun holder sig godt beskæftiget med at få dem ud.

Shamua

Det var godt :) ^

Hvoan går det ellers med hende og hendes ben?

Vh. Marianne

Sølvsten

Citat fra: Shamua Dato  8. August 2010, kl. 23:07
Det var godt :) ^

Hvoan går det ellers med hende og hendes ben?

Tak det går bedre hun støtter på det og det ser ikke ud til at det gør ondt mere. Hun skal tjekkes på torsdag så der er jeg meget spændt på dommen. Jeg glæder mig så meget til at se hende rende rundt og lege hvalp.

Shamua

Jeg krydser fingre.. Det bliver dejligt at se hende som en rigtig hvalp i fuld fart  :love:

Vh. Marianne