Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Silke søger desværre nyt hjem :(

Startet af Tazz, 3. August 2010, kl. 23:42

Charlotte

Nu kunne AnneME jo også læse hvad der står i første indlæg. Hun skriver på alle ildere der er til salg uanset hvor de bor og virker som om det er vigtigere at få en ilder så hurtigt som muligt end at finde den rette ilder der passer til hende. Tazz har jo ikke ligefrem holdt det hemmeligt at Silke bider så lad dog være med at kaste jer over hende.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

AnneME

ja okay, undskyld
holder mig mere tilbage så

Mewz

Er meget ked af at høre, at Silke endnu en gang skal kastes videre. Jeg havde virkelig håbet, at hun havde fundet et blivende hjem.
Jeg har dog også selv haft kampen med hende, og ved hvor svær hun er, så jeg er nødt til at have forståelse for det.

Hun -skal- ud til en erfaren ejer, som er velforberedt og opsat på opgaven. - Det tager noget tid, at få hende til at acceptere én som alfa.
Og faktisk, tror jeg, hun måske vil trives som eneilder. Hun kom aldrig til at acceptere mine to.

Ej, hvor er jeg ked af at læse at I har så mange problemer med hende. :( Det er også bare helt vildt synd, at hun skal mere rundt.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Mewz

#18
Det skal lige siges, at hun kan blive den sødeste kæleilder, hvis man kan håndtere hende. Men hun -er- strid.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

cmkh

Citat fra: AnneME Dato 10. August 2010, kl. 18:28
ja okay, undskyld
holder mig mere tilbage så

Hved godt det here er en sagls tråd men måtte ud med det...

Syntes jeg ikke du skal, du prøver at finde dig en makke til din Diva. At folk så fraråder dig at købe silke fordi hun bider, er så en anden sag....

At "Charlotte" så syntes du skrive på mange andra ilder, og så hun syntes det er et prorblem at de bor, Ja hvorfor skulle det værer et problem?? syntes det er søndt at der skal køres på anneME fordi hun prøve at finde en anden ilder, hvorfor kan hun ikke holde sin vej åben, Så hvidt jeg hved siger ALLE here inde at ilder helst skal være minst 2 da de er flok dyr...

I bedes ikke svare på denne here besked i denne here tråd da det ikke er det et hander om PM mig vis det er..

Tazz

Citat fra: rikki Dato  9. August 2010, kl. 16:33
Inte illa menat nu, men om illern är bitig är det inte bättre att hon flyttar till någon som inte är nybörjare?
Någon som har mer erfarenhet av bitiga illrar och har kunskapen.
Annars är väl risken stor att hon måste flytta om ett tag igen när det inte fungerar.
Och då kanske hon är ännu värre och svårare att få bitfri.
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  9. August 2010, kl. 17:27
Helt seriøst....så synes jeg ærligt talt også det er en smule forargeligt at sælge en så svær ilder at håndtere til en nybegynder....det er virkelig bare ansvarsfralæggelse og at sende "lorten" videre...har i ingen skam i livet? både overfor nye køber men sgu også jeres ilder...

Nu må i meget undskylde, men jeg har ikke været herinde i MEGET lang tid, derfor har jeg ikke holdt øje med hvem der lige har fået ildere, og hvem der har erfaring.. Men jeg skriver klart og tydeligt at hun IKKE er en begynder ilder, og at hun skal ud til en erfaren, og så går jeg da ud fra at det er en som er sikker på de kan håndtere arbejdet med hende, som skriver.
Og jo, jeg tænker netop på det bedste for mit dyr! Hvis ikke jeg gjorde det, kunne jeg jo beholde hende her hos os, men så ville hun kunne sidde i et bur resten af sit liv, og kun komme løs i huset når jeg er hjemme, og manden er på job. Men det er jo netop det jeg synes er synd for hende og derfor mener jeg det bedste for hende vil være at komme til et hjem hvor hun ikke skal knytte sig til flere!!!

Citat fra: Mewz Dato 10. August 2010, kl. 18:45
Er meget ked af at høre, at Silke endnu en gang skal kastes videre. Jeg havde virkelig håbet, at hun havde fundet et blivende hjem.
Jeg har dog også selv haft kampen med hende, og ved hvor svær hun er, så jeg er nødt til at have forståelse for det.

Hun -skal- ud til en erfaren ejer, som er velforberedt og opsat på opgaven. - Det tager noget tid, at få hende til at acceptere én som alfa.
Og faktisk, tror jeg, hun måske vil trives som eneilder. Hun kom aldrig til at acceptere mine to.

Ej, hvor er jeg ked af at læse at I har så mange problemer med hende. :( Det er også bare helt vildt synd, at hun skal mere rundt.

Søde, jeg er sq oss ked af det.. Jeg havde også håbet at jeg kunne beholde hende her, men hun vil slet ikke respektere Sonny, hun angriber ham så snart hun får mulighed for det :(
Jeg har prøvet at få fat i dig flere gange, både på mobilen og på facebook, for at snakke med dig om det inden jeg satte hende til salg, men det har ikke lykkedes, derfor valgte jeg at oprette annoncen.
Jeg tror hun vil komme til at savne selskab hvis hun skal bo som eneilder, hende og Tøsen er blevet rigtig gode venner, og ligger altid og sover sammen, og render og leger sammen.
Jeg er også virkelig ked af, at skulle af med hende, men jeg synes ikke hun skal leve resten af sin tid i et bur. Det vil være mere synd. :(
Jeg har virkelig kæmpet alt hvad jeg kunne for at få det til at lykkedes, men det har bare ikke hjulpet. Jeg har ingen problemer med hende mere, men det er bare ikke holdbart at jeg er den eneste der kan håndtere hende, eller stikke hånden ind i buret, og slet ikke når vi pt er ret tit i KBH pga. sygdom i familien..
Jeg vil virkelig komme til at savne hende, og har virkelig tit grædt over at det bare ikke går med hende og Sonny :'(

Froelunde

Hvordan har silke det med andre ilder, nogen problemer.
Kun se at den har en bofælle, men evt. nye ildere?

Tazz

Citat fra: KamillaogKasper Dato 12. August 2010, kl. 08:57
Hvordan har silke det med andre ilder, nogen problemer.
Kun se at den har en bofælle, men evt. nye ildere?

Altså da vi fik hende hjem, og hun mødte vores anden tæve, havde de lige en lille "magtkamp", men nu er der ikke noget mere, nu ligger de og sover sammen, og løber og leger sammen.

Froelunde

Altså da vi fik hende hjem, og hun mødte vores anden tæve, havde de lige en lille "magtkamp", men nu er der ikke noget mere, nu ligger de og sover sammen, og løber og leger sammen.
[/quote]

Bare fordi vi har to hanner, og de kan vidst ikke med hanner i vores hjem. Og flænser mangler en legekammerat..

Tazz

Citat fra: KamillaogKasper Dato 14. August 2010, kl. 18:58
Altså da vi fik hende hjem, og hun mødte vores anden tæve, havde de lige en lille "magtkamp", men nu er der ikke noget mere, nu ligger de og sover sammen, og løber og leger sammen.

Bare fordi vi har to hanner, og de kan vidst ikke med hanner i vores hjem. Og flænser mangler en legekammerat..
[/quote]

Okay, altså som sagt havde Tøsen og Silke en lille magtkamp, men efter det var der ikke noget mere.
Så jeg tror godt at hun kan med jeres.

Lea

Husk hun også kunne med min Balou, hvor i passet ham den ene dag der puttet de (:

så Silke burde kunne med andre ildere. men det er jo forskelligt fra ildere til ildere.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

I kunne jo evt aftale en prøveperiode?

Froelunde


Okay, altså som sagt havde Tøsen og Silke en lille magtkamp, men efter det var der ikke noget mere.
Så jeg tror godt at hun kan med jeres.
[/quote]

En af vores dyr har fået noget skælagtigt, så vil ikke udsætte andre ildere for dem, før vi er helt sikre på hvad det er.

Men holder øje med Silke, hun ser nuser ud!

Tazz

Citat fra: Lea Dato 15. August 2010, kl. 12:56
Husk hun også kunne med min Balou, hvor i passet ham den ene dag der puttet de (:

så Silke burde kunne med andre ildere. men det er jo forskelligt fra ildere til ildere.

Ja, det er rigtigt.. Havde jeg lige glemt.. Men ja, hun kunne sagtens sammen med Balou da vi passede ham :)


Citat fra: Anne Dato 15. August 2010, kl. 22:14
I kunne jo evt aftale en prøveperiode?
Det kunne også være en mulighed.

Citat fra: KamillaogKasper Dato 16. August 2010, kl. 11:57

En af vores dyr har fået noget skælagtigt, så vil ikke udsætte andre ildere for dem, før vi er helt sikre på hvad det er.

Men holder øje med Silke, hun ser nuser ud!

Det er helt i orden. Du er velkommen til at skrive hvis du stadig er interesseret når i har fundet ud af hvad det er. :)


Tazz

Denne annonce er desværre ikke gyldig længere.  :'(